  • Data: 2009-08-17 00:41:48
    Temat: Re: bezprawne udostępnienie danych osobowych
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisal:
    > w Internecie, na stronie ze wzorami CV pojawił się mój życiorys. Są tam
    > oczywiście moje dane osobowe i bardzo mi się to nie podoba.
    > Gdzie mogę to zgłosić? Na policję? Do prokuratury?

    Najpierw zglos do wlascicieli strony z zadaniem usuniecia.
    Niewykluczone, ze twoje dane zostaly uznane za fikcyjne
    w typie 'lorem ipsum' ;) A tu nagle wyskakujesz jako zywy
    autentyk. Jak odmowia wtedy uderzaj do wladz.

    Inna sprawa, ze mozna ci pogratulowac, jezeli twoje cv jest uznawane
    co do formy i tresci za wzorcowe.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek