  • 1. Data: 2009-08-16 23:13:54
    Temat: bezprawne udostępnienie danych osobowych
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    w Internecie, na stronie ze wzorami CV pojawił się mój życiorys. Są tam
    oczywiście moje dane osobowe i bardzo mi się to nie podoba.

    Gdzie mogę to zgłosić? Na policję? Do prokuratury?
    --
    Marek

  • 2. Data: 2009-08-17 00:41:48
    Temat: Re: bezprawne udostępnienie danych osobowych
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    napisal:
    > w Internecie, na stronie ze wzorami CV pojawił się mój życiorys. Są tam
    > oczywiście moje dane osobowe i bardzo mi się to nie podoba.
    > Gdzie mogę to zgłosić? Na policję? Do prokuratury?

    Najpierw zglos do wlascicieli strony z zadaniem usuniecia.
    Niewykluczone, ze twoje dane zostaly uznane za fikcyjne
    w typie 'lorem ipsum' ;) A tu nagle wyskakujesz jako zywy
    autentyk. Jak odmowia wtedy uderzaj do wladz.

    Inna sprawa, ze mozna ci pogratulowac, jezeli twoje cv jest uznawane
    co do formy i tresci za wzorcowe.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-08-17 13:40:58
    Od: "ZbigT" <n...@o...eu>

    A może gdzieś, kiedyś wyraziłeś zgodę na "przetwarzanie". Przy okazji
    różnych umów podpisauje się takie zgody, więc tak jak napisał Jacek_P
    najpierw zapytaj administratora strony. Pzdr.

  • 4. Data: 2009-08-17 19:56:30
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 17 Aug 2009 15:40:58 +0200, ZbigT napisał(a):

    > najpierw zapytaj administratora strony. Pzdr.

    ... i daj znać tu na grupę, jak się sprawa potoczyła...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_2.php