  • 21. Data: 2009-12-25 23:57:54
    Temat: Re: bezplatny staz - czy legalny?
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "PlaMa" <m...@w...pl> wrote in message
    news:hh3hn8$jjn$1@inews.gazeta.pl...

    > praktykant... max 3krotność pensji xD

    Bosko! To w zasadzie mozna niezle namieszac:))
    Bo jesli pensja praktykanta to 0zl to 3x 0zl da 0zl!

  • 22. Data: 2009-12-26 16:38:46
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami>

    Órzytkownik "macso" napisał:
    > a co, chciałbyś skończyćstudia i od razu dostać fotel prezesa i to
    > najlepiej dożywotnio? a co ty po tych studiach potrafisz ?

    a jakie ma to znaczenie co kto potrafi? praca równa się płaca, płaci sie za
    pracę a nie za umiejętności czy tatusia w KC czy SB, ze wszystkimi jej
    konsekwencjami, czyli jeszcze podatki, ubezpieczenia i KP, czy tak ci to
    ciężko pod tym deklem przechodzi?:O)

    > ostatnio miałem festiwal ( płci obojga) absolwentów różnych kierunków na 3
    > stanwiska w administracji firmy.
    > wszystko na okres próbny i nikt nie nadawał się i nie został.

    normalnie to się zatrudnia na okres próbny, ale widzę ze ty jesteś tak tępy
    że nawet nie masz pojęcia kogo chcesz zatrudnić i do jakiej pracy, dlatego
    wymyślasz jakeiś festiwale:O)
    jak szukasz sekretarki do parzenia kawy za pińcet zeta to nie wysyłaj
    ogłoszeń na całą polskę ze szukasz inteligentnej, wykształconej (najlepiej
    dwa fakultety), ze znajomościa francuskiego do pracy w młodym dynamicznym
    gronie i atrakcyjnym wynagrodzeniem, co za głąby, ręce opadają:O(