  • 1. Data: 2004-03-20 04:07:21
    Temat: bez tematu
    Od: "NoMad" <n...@n...pl>

    Witam,

    Nie napisze w temacie SPAM bo nigdy nikt tego nie przeczyta. Pewnie
    wszyscy maja gleboko w ... filtrach.

    Dostaje spam z taka informacja:

    Niniejsza wiadomość NIE JEST korespondencją handlową w rozumieniu ustawy
    świadczeniu usług drogą elektroniczną z dn. 10 marca 2003 r. (Dz.U. Nr
    144,
    poz 1204). Za wszelkie ewentualne uniedogodnienia wynikające z
    otrzymania
    tej wiadomości przepraszamy.
    JEŻELI NIE CHCĄ PAŃSTWO OTRZYMYWAĆ ŻADNYCH INFORMACJI OD NAS, BARDZO
    PROSIMY O ODESŁANIE ZWROTNIE TEJ WIADOMOŚCI ZE SŁOWEM "NIE" W TEMACIE
    LUB TREŚCI.

    Ten spam jest ciagle spamem. W moim rozumieniu.
    A w rozumieniu "ustawy" ?

    --
    Pozdrawiam,
    NoMad

  • 2. Data: 2004-03-20 06:49:19
    Temat: Re: bez tematu
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    NoMad napisał(a):

    (...)

    > Ten spam jest ciagle spamem. W moim rozumieniu.
    > A w rozumieniu "ustawy" ?

    http://nospam-pl.net/

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-03-21 00:31:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c3gg5s$sf5$1@panorama.wcss.wroc.pl>, NoMad wrote:
    > Dostaje spam z taka informacja:
    [..]
    > Ten spam jest ciagle spamem. W moim rozumieniu.
    > A w rozumieniu "ustawy" ?

    Jak można to ocenić skoro nie wiadomo co dostałeś? :)

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2004-03-21 19:16:35
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "NoMad" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,

    Witam. Nie chce byc nieuprzejmy ale pod tym nickiem pisze na tej (i nie
    tylko na tej) grupie od dluzszego czasu i nie chcialbym aby kojarzono mnie z
    toba.

    NoMAD

  • 5. Data: 2004-03-21 23:01:03
    Od: "DaMoN" <n...@n...pl>

    "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    nie
    > tylko na tej) grupie od dluzszego czasu i nie chcialbym aby kojarzono
    Eeee... zaczalem trollowac i nie zdaje sobie jeszcze z tego sprawy ?

    To zalatwia sprawe ?

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN vel NoMaD