  • 1. Data: 2004-08-11 09:20:17
    Temat: bez podatku? czy mnie złapią?
    Od: "kiri" <u...@N...gazeta.pl>

    Zastanawiam się nad pewną sytuacją: Wystawiam fakturę firmie za granicą
    (sprzedaż usług), podaję jej mój prywatny numer rach. bankowego, firma
    przelewa mi pieniądze na ten rachunek a ja nie informuję o tym US i nie
    odprowadzam podatku. Czy jest to do wykrycia?
    Czy jesli sama nie poinformuję US o takich dochodach (ok. 500 euro kilka razy
    w roku)to Urząd mnie jkoś namierzy? Jeśli tak to jak?

    pozdrawiam

    kiri

  • 2. Data: 2004-08-11 09:41:10
    Temat: Re: bez podatku? czy mnie złapią?
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 09:20:17 +0000 (UTC), kiri napisał/napisała:
> [...]
    > Czy jesli sama nie poinformuję US o takich dochodach (ok. 500 euro kilka razy
    > w roku)to Urząd mnie jkoś namierzy? Jeśli tak to jak?

    po owych fakturach :))))))

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701