  • 1. Data: 2004-08-11 09:20:11
    Temat: bez podatku? czy mnie złapią?
    Od: "kiri" <u...@N...gazeta.pl>

    Zastanawiam się nad pewną sytuacją: Wystawiam fakturę firmie za granicą
    (sprzedaż usług), podaję jej mój prywatny numer rach. bankowego, firma
    przelewa mi pieniądze na ten rachunek a ja nie informuję o tym US i nie
    odprowadzam podatku. Czy jest to do wykrycia?
    Czy jesli sama nie poinformuję US o takich dochodach (ok. 500 euro kilka razy
    w roku)to Urząd mnie jkoś namierzy? Jeśli tak to jak?

    pozdrawiam

    kiri

  • 2. Data: 2004-08-11 09:42:26
    Temat: Re: bez podatku? czy mnie złapią?
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    Wed, 11 Aug 2004 09:20:11 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, kiri napisał(a):

> [...]
    > Czy jesli sama nie poinformuję US o takich dochodach (ok. 500 euro kilka razy
    > w roku)to Urząd mnie jkoś namierzy? Jeśli tak to jak?

    To nie jest grupa pl.soc.prawo.podatki.oszustwa :0

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2004-08-11 13:36:18
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > To nie jest grupa pl.soc.prawo.podatki.oszustwa :0

    Ani chyba także to nie jest grupa: pl.soc.prawo.podatki.pieprzenie.bez.sensu
    :o)

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl