    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bank zabrał mi pieniądze z konta bez zgody i informacji
    Date: Wed, 17 May 2006 23:55:48 -0500

    Smutny30 wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:e4cj9p$pro$2@inews.gazeta.pl...

    > Wypraszam sobie takie sofrmułowania. Jak Ci się nie podoba ton dyskusji to
    > nie musisz w niej brać udziału. Od zainstaniłego faktu mineło juz pięc dni
    > roboczych a ja nie mam żadnej informacji. Listy na trasie Wawa-Poznań chodzą
    > góra dwa dni. Z tego wniosek, że jesli to wysłali to dopiero po moim
    > telefonie i na pewno nie jest to NIEZWŁOCZNE powiadominie.

    A bo rozciągasz temat jak gumę do zucia. Tym bardziej, że tobie nie
    chodzi a jakieś tam pokrycie strat które poniosłeś, tylo o urażoną dumę,
    że nikt nie potraktował cię jak vipa i nie zadzwonił 10 sekund po
    sprawie, ani też umyślnego z wiadomością nie posłał.

    Jeśli wysłali dopiero po telefonie, kilka dni po sprawie to można to
    uznać za mało niezwłoczne, chociaż też nic na ten temat nie możesz
    powiedzieć bo nie wiesz jaki jest czas obiegu dokumentów w banku w tego
    typu sprawach.
    Możesz się poskarżyć, że nie wysłali niezwłocznie, tylko co z tego.
    Mozesz napisać, że złamali własny regulamin, ale co z tego wynika? Nic.