    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bank zabrał mi pieniądze z konta bez zgody i informacji
    Date: Mon, 15 May 2006 22:23:07 +0200

    "Michał Wilk" wrote:

    > Wlasnie, to jeszcze budzi moje watpliwosci, bo w tytule przelewu cos jest,
    > no i jednak w polu "Od" jakas nazwa cedenta jest

    Aha. Uzywam kilku kont. Moze nie ma tam duzej ilosci przelewow, ale tez
    nie jest malo. Jakos nie wyobrazam sobie, zeby przelew "przypadkowy"
    umknal mojej uwadze. Za faktury to za faktury, za insze rachunkito za
    insze rachunki. Od dluznikow tez widoczne. Nawet glupie odsetki rzucaja
    sie w oczy.

    > No tak, ale zobowiazany jest do zwrotu w granicach aktualnego wzbogacenia,
    > wiec jak juz nie jest wzbogacony, to nie musi zwracac.

    Hehehe, no ja rozumiem, ze polskie prawo nie jest proste, ale zeby az
    tak ;)

    > Natomiast jednak
    > mysle, ze powinien zwrocic z innego tytulu - moze odpowiedzialnosc za
    > szkode, a moze jeszcze cos innego? Ale dzisiaj ciezko mysle i nie potrafie
    > nic sensownego wymyslic;-)) Moze punktem zaczepienia jednak bylby ten tytul
    > przelewu i nieznana nazwa kontrahenta

    W ostatecznosci mozna napiscic Skrabowke ;))) I pociagnac podatek z
    odsetkami i kare za uchylanie sie od placenia podatku :)

    Pozdr
    hi

    --