  • Data: 2006-05-15 12:18:31
    Temat: Re: bank zabrał mi pieniądze z konta bez zgody i informacji
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Smutny30 wrote:

    > Wyobraź sobie sytuację, prowadzisz firmę hadlową, codziennie kilkadziesiąt
    > operacji. Widzisz na konto wpływ 150 kPLN. Wczoraj dzowniłeś do dłużnika
    > który Ci zalega z podobną kwotą.Cieszysz się z przychodu, idziesz na giełde
    > i licytujesz chodliwy towar po dobrej cenie. W chwili chęci uregulowania
    > nalezności patrzysz a tu na koncie o 150 k PLN mniej, Zaczynasz analizaowć
    > historię rachunku - przelew wycofacno. A TY masz do zapłacenie rachunek albo
    > kare za wycofanie się z transakcji.

    No sorry. To jest twoja pomylka. Trza patrzyc na rachunek a nie
    "wydawalo mi sie". Jesli wydasz nie swoja kase - to i tak sie ktos o to
    upomni. No ale ty kupiles towar po dobrej cenie to na zwrot kasy cie
    bedzie stac nawet z odsetkami za zwloke, prawda? A jesli ci cofna, a ty
    masz do zaplacenia rachunek.. coz, twoj pech, trzeba bylo sprawdzic
    dokladnie skad te 150 tys. przyszlo. Chciales wydac nie swoje, placisz
    kare, pobierasz nauke, jestes madrzejszy.

    --