  • Data: 2006-05-15 12:57:36
    Temat: Re: bank zabrał mi pieniądze z konta bez zgody i informacji
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 May 2006 13:53:51 +0200, Smutny30 napisał(a):

    > Użytkownik "Smutny30" <s...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Żeby była jasoność : mBank to mój bank, który winię za to, że mnie nie
    > poinformoawał o sytuacji. Natomiast winę za dokonanie niewłaściwego przelewu
    > ponosi BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A.

    Hm... Pieniążki trzeba było zwrócić. To fakt. I zostały zwrócone - wszystko
    dobrze się skończyło. Ale czy banki mogę między sobą takie coś ustalać? I w
    dodatku tak szybko? Początkowo myślałem, że chodzi o dwa konta w ramach
    jednego banku...
    A przelew, na którym zalezy bardzo nieraz idzie kilka dni :(

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl