    From: "Comodant" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bank bezprawnie pobral mi z konta 800zl
    Date: Fri, 29 Oct 2004 20:37:40 +0200

    Użytkownik "BartekB" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:clstgu$13a$1@kujawiak.man.lodz.pl...
    > Użytkownik "Comodant" napisał
    > Cytuje: "Jak nie oddadzą to wynieść im z banku jeden komputer i
    > sprzedać." To wlasnie jest kradziez.

    To jest odebranie tego co jej się należy. Komornik działa podobnie.

    > Czy ta pani, co ma wyniesc komputer z banku jest komornikiem? Nie
    > przekrecaj moich slow...

    Aha czyli komornik jest w waszym prawniczym gangu przestępczym i on może
    kraść, a kobieta biedna nie może sobie swojego odebrać.

    > zrobię
    > Po raz kolejny, nie przekrecaj moich slow. Mowimy o sytuacji, w
    > ktorej na koncie pojawily sie NIENALEZNE pieniadze, a nie o tym, ze
    > bank sobie nimi DOWOLNIE dysponuje.

    Ale ona oddała te pieniądze z innego konta. Bank jej zakosił osiem stów.

    > Nie mierz innych swoja miara i czytaj ze zrozumieniem.

    To nie jest moja miara.

    > oddałem.
    > To wielki powod do dumy...
    > A mnie kiedys dwa razy z konta odjeli te sama kwote. I nie robilem
    > burdelu w banku tylko poczekalem i sami naprawili swoj blad oddajac
    > kase z odsetkami. Jetesmy tylko ludzmi, ludzie nie sa nieomylni.. Ty
    > jestes wyjatkiem?

    Jak jej oddadzą to nie musi wynosić komputera, ale z tego co pisała nie chcą
    jej oddać.

    > Naprawa pomylki lezala tylko i wylacznie w gestii banku, a nie
    > klientki. Bank nie mial wplywu na to, ze jeden z klientow przelal
    > innemu gotowke. Skad niby bank mial wiedziec? Co to bank obchodzi,
    > komu i w jakim celu przelewam gotowke. Pomysl chwileczke, to nie
    > boli...

    Ale ona oddała, a bank nie chce jej oddać.

    > Ty wyraznie masz cos do Zydow... Jakies teorie spiskowe... Nie boisz
    > sie konserw otwierac? :)

    Przede wszystkim mam do nich żal że napisali biblię aby podbić Europę i
    świat, że oszukali mnie każąc mi wierzyć w istnienie Boga. Że wmawiają
    ludziom iż dostaną nagrodę po śmierci przeto ludzie pracują za grosze i dają
    się wyzyskiwać, podczas gdy żydzi zbijają na tym kasę. Nie boję się otwierać
    konserw, nie rób ze mnie wariata.

    > A wiesz, ze chetnie bym sie tam wrocil? Przedszkolaki przynajmniej
    > maja otwarte umysly i potrafia spojrzec na sprawe z bardzo roznych
    > stron, a nie zaciac sie w "jedynym slusznym swoim spojrzeniu"...

    są naiwni jak ludzie, którzy wierzą w sprawiedliwość polskiego prawa.

    > Z mojej strony EOT, bo nie bede dyskutowal z kims, kto calkowicie
    > przekreca moje slowa zmieniajac sens wypowiedzi.
    > B.

    Nic nie przekręcam. Twoje wypowiedzi naprawdę mają taki sens - bezbez-sens

    sprawiedliwosc