    From: "BartekB" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bank bezprawnie pobral mi z konta 800zl
    Date: Fri, 29 Oct 2004 10:03:56 +0200

    Użytkownik "Comodant" napisał
    > Gdzie doradzam kradzież?
    Cytuje: "Jak nie oddadzą to wynieść im z banku jeden komputer i
    sprzedać." To wlasnie jest kradziez.

    > Kiedy komornik wynosi komuś meble z domu
    Czy ta pani, co ma wyniesc komputer z banku jest komornikiem? Nie
    przekrecaj moich slow...

    > Aha czyli bank może zakosić cała moją kasę z konta i nic im nie
    zrobię
    Po raz kolejny, nie przekrecaj moich slow. Mowimy o sytuacji, w
    ktorej na koncie pojawily sie NIENALEZNE pieniadze, a nie o tym, ze
    bank sobie nimi DOWOLNIE dysponuje.

    > Patrz trochę na trzeźwo. Nie pij tyle wódki.
    Nie mierz innych swoja miara i czytaj ze zrozumieniem.

    > Mnie kiedyś przelali z Nowego Jorku dwa razy $1000 i im nie
    oddałem.
    To wielki powod do dumy...
    A mnie kiedys dwa razy z konta odjeli te sama kwote. I nie robilem
    burdelu w banku tylko poczekalem i sami naprawili swoj blad oddajac
    kase z odsetkami. Jetesmy tylko ludzmi, ludzie nie sa nieomylni.. Ty
    jestes wyjatkiem?

    > Czyli okrada klientkę, mimo że ona naprawiła pomyłkę banku.
    Naprawa pomylki lezala tylko i wylacznie w gestii banku, a nie
    klientki. Bank nie mial wplywu na to, ze jeden z klientow przelal
    innemu gotowke. Skad niby bank mial wiedziec? Co to bank obchodzi,
    komu i w jakim celu przelewam gotowke. Pomysl chwileczke, to nie
    boli...

    > Tylko żydowski
    > bank może tak zrobić. Proszę o podanie nazwy, abym go omijał.
    Ty wyraznie masz cos do Zydow... Jakies teorie spiskowe... Nie boisz
    sie konserw otwierac? :)

    > Idź tam na stałe.
    A wiesz, ze chetnie bym sie tam wrocil? Przedszkolaki przynajmniej
    maja otwarte umysly i potrafia spojrzec na sprawe z bardzo roznych
    stron, a nie zaciac sie w "jedynym slusznym swoim spojrzeniu"...

    Z mojej strony EOT, bo nie bede dyskutowal z kims, kto calkowicie
    przekreca moje slowa zmieniajac sens wypowiedzi.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."