    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: badania lekarskie pracownika, który zwiał
    Date: Mon, 25 Jun 2012 09:25:23 +0100

    "spp" <s...@g...pl> wrote in message
    news:js53gl$erv$1@inews.gazeta.pl...
    > Co absolutnie nie zmienia faktu że taki pracodawca jest dupkiem.
    > To był pewnie jeden z tych co instalują czytniki kart przed wejściem do kibla
    > i odliczają spędzony tam czas od czasu pracy?

    nie, bylo to samodzielne stanowisko w 'miedzynarodowej' firmie, ale
    szkolenie nieco trwalo, konczylo sie m.in. egzaminem panstwowym wiec
    sie nie dziwie ze chcieli miec pewnosc ze bede tam pracowal conajmniej
    tyle ze im sie to zwroci (w dodatku trzeba wziac poprawke na to ze za
    czas szkolenia tez musieli normalnie zaplacic) w przeciwnym razie
    jest to szkolenie pracownikow dla konkurencji, ktora nie ponoszac
    tych kosztow moze dac nieco wiecej na reke