    From: "adam .........................." <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: auto z komisu i wycofanie sie z umowy - pilne!!!
    Date: Fri, 15 Jul 2005 01:11:13 +0000 (UTC)

    > Użytkownik "egdstudio" <c...@t...pl> napisał w wiadomości

    > rozliczeniu
    >
    > To jest oszustwo. W tym wypadku usiłowanie oszustwa, bo nikt jeszcze go
    > nie zakupił.

    Witam, mój ojciec kupił auto podobnie...z przekręconym licznikiem/i to
    dużo/, z wieloma wadami ukrytymi, w tym - z pekniętymi podłużnicmi...Auto
    teraz stoi, ojciec boi się nim jeżdzić, bo grozi wypadkiem, a na naprawę nie
    ma pieniędzy. Szukamy mozliwości wygrania z tym komisem, mamy różne
    dokumenty na swoją korzyść. Tylko - czy auto kupione na os. fizyczną w
    styczniu 2004 roku może być jeszcze objęte taką "rękojmią"? Rzecznik praw
    konsumenta mówił o 2-ch latach...ale nie jesteśmy pewni.
    Może forumowicze wiedzą dokładniej ?