  • 1. Data: 2008-09-21 16:38:03
    Temat: auto firmy z usa w Polsce
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jest firma w USA (LLC, odpowiednik Sp. z o.o.), firma ma samochĂłd
    w USA, przyplywa on do Polski. Nadal jest i ma byc wlasnoscia tej
    firmy. Czy taki samochod moze jezdzic przez dluzszy czas po Polsce
    na amerykanskich numerach? czy jest mozliwosc zrobienia tu przegladu
    rejestracyjnego co rok bez wyjezdzania do USA?

    a.

  • 2. Data: 2008-09-22 08:51:12
    Temat: Re: auto firmy z usa w Polsce
    Od: "AGTR" <d...@g...pl>

> [...]
    > na amerykanskich numerach? czy jest mozliwosc zrobienia tu przegladu
    > rejestracyjnego co rok bez wyjezdzania do USA?

    ciekawe pytanie sąsiad jezdzi takim autem juz ze 3 lata, nie wiem jak to
    robi

  • 3. Data: 2008-09-22 10:18:55
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "AGTR" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ciekawe pytanie sąsiad jezdzi takim autem juz ze 3 lata, nie wiem jak to
    > robi

    Dopóki czegoś nie wywinie to może się prześlizgiwać. Tak samo jak jeżdżą po
    Polsce samochody bez badań technicznych albo bez OC

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i