  • 31. Data: 2012-12-08 17:32:47
    Temat: Re: art. 78 ust 4
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Do Świętego Mikołaja to zapytanie wysyłasz?

    ty chyba ty wiesz lepiej gdzie wyslac zapytanie czy ktos wjechal czy nie

    > A jak CHińczyk wjechał 20 lat temu?

    To na pewno nie podaje adresu z chin.

    > Tylko Ci się tak wydaje. Jesli chcemu mu dowieść winę, to problem organu
    > procesowgo.

    ja mu niczego nie musze udowadniac zeby oberwal za niewskazanie.

    wiesz im starszy jestes tym wieksze glupoty piszesz.

  • 32. Data: 2012-12-08 17:35:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > ty chyba ty wiesz lepiej gdzie wyslac zapytanie czy ktos wjechal czy nie

    No właśnie.

    > To na pewno nie podaje adresu z chin.
    Ale właściciel samochodu innego nie zna. :-)

    > ja mu niczego nie musze udowadniac zeby oberwal za niewskazanie.

    Jesli chesz go o to oskarżyć, to niestety musisz.

    > wiesz im starszy jestes tym wieksze glupoty piszesz.

    Nikt nie jest doskonały :-)

  • 33. Data: 2012-12-08 17:45:47
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Za jaki okres chcesz to sparwdzać? I to pod wykroczenia? Kto
    > zagwarantuje, że nielegalnie nie nie wjechał, albo wprowadzający w sieć
    > Schengen nie zrobił literówki? Nie problem sparwdzić kiedy wjechał, ale
    > negatywny wynik nie gwarantuje tego, że nie wjechał tu w ogóle.
    Akurat literówki nikt nie zrobi, bo już od dawna, nawet w Polsce zanim
    weszliśmy do Szengen, wprowadza się dane z paszportu przez sczytanie go
    podobnie jak kartę kredytową.
    Zajrzyj w swój paszport, pod zdjęciem masz dwie linie w których pojawia
    się dużo znaków "<", to jest międzynarodowy zapis, który skanują
    wszystkie służby graniczne i robią z tymi danymi różne rzeczy w
    zależności od potrzeb.
    Te kilka procent starych paszportów, które nie mają tych dwóch linijek,
    wprowadza się ręcznie i dosyć skrupulatnie.

  • 34. Data: 2012-12-08 20:07:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    news wrote:

    > Ale ja nie miałem przedstawić dowodów, tylko wskazać, wiec wskazałem,
    > więc za co mnie skażą? Może podciągną za podniesienie ręki na
    > funkcjonariusza publicznego oraz znieważenie najjaśniejszego sądu?

    wskazanie osoby nie polega na wymysleniu pierwszego z brzegu imienia i
    nazwiska z adresem w honolulu.

    jesli sad uzna, ze twoje wyjasnienia sa niespojne, kupy sie nie
    trzymaja, o a kowalskim z honolulu nikt oprocz ciebie nie slyszal, to
    znaczy, ze uniaksz wskazania kto naprawde prowadzil samochod.

    jak twoje dane, ktore podales rzeczywiscie wskazuja na jakas osobe i
    daje sie to w jakikolwiek sposob potwierdzic, to nikt sie ciebie czepial
    nie bedzie.

  • 35. Data: 2012-12-08 20:07:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    news wrote:

    > To już jąkać się nie można?

    naprawde nie zrozumiales?
    bo na udawanie wariata szkoda mi troche czasu.

  • 36. Data: 2012-12-08 20:44:12
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik news napisał:

    > Sczytywanie danych z paszportu nie gwarantuje bezbłędności!!!

    Pewnie błąd jest porównywalny z błędem odczytu karty kredytowej, ale w
    obu przypadkach jest na tyle mały, że nikt sobie tym głowy nie zawraca.
    Jednak mowa była o literówce, czyli błąd ludzki, dużo częściej
    popełniany, szczególnie przy egzotycznych nazwiskach.
    Dlatego między innymi został wprowadzony ten system w paszportach żeby
    Chińczyk czy Saudyjczyk miał nazwisko w "ludzkiej" postaci zrozumiałe na
    całym świecie.

  • 37. Data: 2012-12-08 22:22:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > uzna, ze dowody, ktore przedstawiles sa cienkie niespojne i wyssane z
    > palce. po odfiltrowaniu tego czego sad nie uznal, zostal ci zbior pusty,

    On ma wskazać osobę, a n ie udowadniać, że to była ta osoba.

  • 38. Data: 2012-12-08 22:50:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > On ma wskazać osobę, a n ie udowadniać, że to była ta osoba.

    co to znaczy wskazac osobe?

  • 39. Data: 2012-12-08 22:56:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > co to znaczy wskazac osobe?

    To bardzo dobrze postawione pytanie. Sądzisz, ze wskazanie personaliów
    delikwenta, to mało? Mam go przywlec do sądu i palcem pokazać?

  • 40. Data: 2012-12-08 23:04:36
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 8 Dec 2012 16:46:51 +0100, news napisał(a):

    > Sczytywanie danych z paszportu nie gwarantuje bezbłędności!!!

    Od tego są dane kontrolne również zawarte w tych znakach.

    Co najwyżej błąd może być w samych danych, ale to każdy myślący powinien
    zgłosić, jak tylko dostanie paszport.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl