  • 21. Data: 2007-11-06 12:55:04
    Temat: Re: archiwum gg a rozwod
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    Ze nie wspomne o akademickiej pracy, na temat GG z dokladnym opisem
    archives.dat :)

    http://ul.ii.uj.edu.pl/index.php?option=com_docman&t
    ask=doc_download&gid=27&Itemid=34

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 22. Data: 2007-11-06 14:12:05
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

    ja uzylem piersze glowy, nim googla... i voila! bez wysilku :)

    > Ze nie wspomne o akademickiej pracy, na temat GG z dokladnym opisem
    > archives.dat :)
    >
    > http://ul.ii.uj.edu.pl/index.php?option=com_docman&t
    ask=doc_download&gid=27&Itemid=34

    oo nie wiedzialem ze ktos az prace o tym pisal :)

    co do mozliwosci edycji to wiadomo ze isnieje...
    ale samo podgladniecie jest wrecz banalnie proste...
    nie wymaga wiec lamania zadnych zabezpieczen czy czego kolwiek... kopiujesz
    plik i juz :)

    pozdrawiam
    --
    Steel

  • 23. Data: 2007-11-06 17:56:30
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Tue, 6 Nov 2007 02:03:28 +0100, karen napisał(a):

    > ale to jeszcze nie dowód, który napewno uzna ją winną rozkładu... jeszcze
    > padnie pytanie dlaczego musiala szukac tego co nie miala w malzenstwie:)

    A co to kogo obchodzi?
    Czy ktos sie pyta zlodzieja, dlaczego zapieprzyl samochod?

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 24. Data: 2007-11-07 19:41:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Big Jack pisze:

    > Nie wiem czy nie jestem w błędzie, ale zdaje mi się że prawdę to muszą
    > zeznawać świadkowie.

    Jesteś w błędzie. Poczytaj sobie kpc i to od samego początku, choćby
    art. 3 kpc. Ale nie tylko.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 25. Data: 2007-11-07 20:16:19
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl>

    > Jesteś w błędzie. Poczytaj sobie kpc i to od samego początku, choćby
    > art. 3 kpc. Ale nie tylko.

    "Gosciu" zapewne myslal o tym, ze oskarzony moze fantazjowac bez
    konsekwencji.

    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl