  • 1. Data: 2003-01-14 11:49:18
    Temat: aplikacje-realne?
    Od: "eLaIs" <e...@p...fm>

    jak juz wiecie doskonale jestem na 2 roku prawa Uj i szczerze powiedziawszy
    wstepnie zastanwaiam sie nad aplikacjami ,ale syszalam ,ze nawet nie ma o
    czym marzyc ,ze to strasznie wysokie koszty (nie wiem czego)
    i czy w ogole jaka jest zdawalnosc i czy pozniejsza praca w zawodzie w
    Krakowie jest mozliwa jak tu sa kancelarie w ktorych pracuja najlepsi starzy
    prawnicy i wszystko idzie pokoleniami, jaka droge najlepiej wybrac? Moze na
    doradce podatkowego ? nie chcialabym kiedys robic duzej kariery ,bo wtedy
    nie ma czasu na rodzine ,dzieci itd. ale chce spelnic swoje ambicje prawne
    (fajnie to brzmi) .Jak Wy uksztaltowaliscie swoja droge ,czy bylo trudno, co
    polecacie ?zy wybierac teraz przedmioty na prawie pod unie europejska ?
    eLaIs

  • 2. Data: 2003-01-14 11:54:39
    Temat: Re: aplikacje-realne?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    aplikacji radcowskiej

[...]

    miałem szczęście widzieć pozew napisany przez znanego krakowskiego prawnika
    (chyba, nie wiem, w każdym razie napisał kilka książek i komentarzy) -
    żenujący, muszę powiedzieć :(

    a myślałaś o byciu sędzią?

  • 3. Data: 2003-01-14 12:02:10
    Od: "eLaIs" <e...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > miałem szczęście widzieć pozew napisany przez znanego krakowskiego
    prawnika
    > (chyba, nie wiem, w każdym razie napisał kilka książek i komentarzy) -
    > żenujący, muszę powiedzieć :(

    *bywa ...

    > a myślałaś o byciu sędzią?

    *znajomy twierdzi ,ze tylko na takim stanowisku mnie widzi biorac pod uwage
    predyspozycje charakteru ;) ,ale czy tak latwo to osiagnac? jaka jest droga
    po skonczeniu prawa na to stanowisko ?

    a tak w ogole dzieki Marcin za blyskawiczne odpowiedzi
    eLaIs

  • 4. Data: 2003-01-14 12:06:50
    Temat: Odp: aplikacje-realne?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik eLaIs <e...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b00u7v$brr$...@n...tpi.pl...
    > *znajomy twierdzi ,ze tylko na takim stanowisku mnie widzi biorac pod
    uwage
    > predyspozycje charakteru ;)

    :-) może ma racje

    Sandra

  • 5. Data: 2003-01-14 12:09:07
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : *znajomy twierdzi ,ze tylko na takim stanowisku mnie widzi biorac pod
    uwage
    : predyspozycje charakteru ;) ,ale czy tak latwo to osiagnac?

    ztcw, nie, a nwet bardzo trudno

    : jaka jest droga po skonczeniu prawa na to stanowisko ?

    trudna ciężka i wyboista:

    aplikacja sądowa - > asesura -> mianowanie na sędziego

    : a tak w ogole dzieki Marcin za blyskawiczne odpowiedzi

    robię co moge, żeby nie pracować :)

  • 6. Data: 2003-01-14 12:48:12
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Surowiec napisa_(a):
    > aplikacja sądowa - > asesura -> mianowanie na sędziego

    ew. stanowisko asystenta sędziego - 6 lat(?) -> asesura -> mianowanie

    KG

  • 7. Data: 2003-01-14 13:05:59
    Od: "eLaIs" <e...@p...fm>

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Marcin Surowiec napisa_(a):
    >
    > ew. stanowisko asystenta sędziego - 6 lat(?) -> asesura -> mianowanie
    >
    > KG

    *juz mi sie odechcialo ;(
    zastanowmy sie inaczej jaka droga bedzie najkorzystaniejsza dla kobiety ,aby
    mogla pogodzic obowiazki zawodowe z rodzina ...?Czesto "mezczyzni"z ktorymi
    sie spotykalam pytali czy ja mysle o karierze wykazujac negatywne podejscie
    do tej kwestii, bo burzylo by to ich pojmowanie "normalnej" rodziny gdzie
    kobieta wcale nie powinna byc kobieta sukcesu ;)

    eLaIs

  • 8. Data: 2003-01-14 13:08:40
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    Lepiej zmień mężczyzn, z którymi się spotykasz. :)

  • 9. Data: 2003-01-14 13:10:38
    Od: "eLaIs" <e...@p...fm>

    > : a tak w ogole dzieki Marcin za blyskawiczne odpowiedzi
    >
    > robię co moge, żeby nie pracować :)

    *robie co moge ,zeby nie uczyc sie kryminologii ;)
    a jutro mam kolokwium z przestepczosci nieletnich i metod jej zapobiegania
    ;)

    eLaIs

  • 10. Data: 2003-01-14 13:12:28
    Od: "eLaIs" <e...@p...fm>

    > Lepiej zmień mężczyzn, z którymi się spotykasz. :)

    *zauwazylam ,ze tylko chlopcy z prawa rozumieja taka pasje ;) ,nie wiem jak
    jest z chlopcami z innej branzy ...
    (informatycy tego nie popieraja)
    eLaIs