  • Data: 2004-08-11 09:00:50
    Temat: Re: aplikacje i studia
    Od: "Pawel N" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian <B...@o...pl> napisał(a):

    > proste wytlumaczenie na moim przykladzie - jestem studentem prawa i na moim
    > wydziale wszyscy mowia, ze bez "znajomosci" to jedynie mozna miec szanse na
    > aplikacje sedziowska bo tam raczej dzieci prawnikow sie nie pchaja bo
    > pieniazki dla nich za male....
    > mam nadzieje ze pis w koncu przepchnie ta ustawe...

    Mi projekt PiS osobiście jest obojetny bo zadna aplikacja mnie nie
    interesuje,ale powiem Ci drogi kolego że znam 8 osób (słownie osiem) z
    ktorymi znalem sie caly okres studiów i z ktorymi konczylem studia i te oto 8
    osób dostalo sie na aplikację:2 osoby sędziowska, 1 prokuratorska,4 osoby na
    radcowską i 1 osoba na adwokacką. 6 osób było z miast o objętosci do 50
    tysiecy mieszkancow. Nie mieli zadnych znajomosci,ŻADNYCH. A wiesz dlaczego
    sie dostali?Bo sie nauczyli tak po prostu. Gadanie o znajomosciach to w 3/4
    wentyl zeby uszła para tym którzy sie niedouczyli i sie nie dostali. W 1/4 to
    prawda ze po znajomosciach tez sie dostaje na aplikacje?Znajomosci są i będą
    zawsze.
    pzdr