  • 1. Data: 2004-05-09 18:16:08
    Temat: aplikacja sądowa
    Od: "Thommo" <t...@w...pl>

    Witam,
    przygotowyje sie wlasnie do egzaminu na aplikacje sadowa i zastanawiam sie
    czy w internecie gdzies nie kraza jakies przykladowe testy albo pytania.
    Czy ktos slyszal gdzie mozna cos ciekawego znalezc?
    Mag

  • 2. Data: 2004-05-09 18:19:57
    Temat: Re: aplikacja sądowa
    Od: lukasz_p <l...@W...pl>

    Użytkownik Thommo napisał:

> [...]
    > czy w internecie gdzies nie kraza jakies przykladowe testy albo pytania.
    > Czy ktos slyszal gdzie mozna cos ciekawego znalezc?

    Raczej zapomninj :-(

    --
    pozdrawiam
    lukasz

  • 3. Data: 2004-05-09 18:31:33
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Thommo' wyklawiaturzył/a w niusie
    c7lsi8$aln$...@m...aster.pl taką oto treść:

> [...]
    | zastanawiam sie czy w internecie gdzies nie kraza jakies przykladowe
    | testy albo pytania. Czy ktos slyszal gdzie mozna cos ciekawego

    W sieci to pewnie trudno. Widzialem w formie ksiazkowej taka pozycje:
    http://sklep.lexpolonica.pl/product.php?pid=613

    Ale cena troche zabija:-/

    ->piotr

  • 4. Data: 2004-05-09 18:34:36
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    '[ piotr sut ]' wyklawiaturzył/a w niusie
    c7lte7$e17$...@n...onet.pl taką oto treść:

    A jednak cos tu jest:
    http://prawo.hoga.pl/aplikant/aplikant_pytania_na_ap
    likacje_2001.asp

    ->piotr

  • 5. Data: 2004-05-09 19:23:33
    Od: lukasz_p <l...@W...pl>

    Użytkownik [ piotr sut ] napisał:

    > '[ piotr sut ]' wyklawiaturzył/a w niusie
    > c7lte7$e17$...@n...onet.pl taką oto treść:

    > A jednak cos tu jest:
    > http://prawo.hoga.pl/aplikant/aplikant_pytania_na_ap
    likacje_2001.asp

    Hm... rzeczywiscie ;-) "Cos" jest.
    Ale widze ze na liscie to samo pytanie wraca co jakis czas i zawsze albo
    brak odpowiedzi albo ze nie ma.
    A ta ksiazka - pewnie trzeba bedzie mimo wszystko zakupic

    --
    pozdrawiam
    lukasz

  • 6. Data: 2004-05-09 19:52:06
    Od: "Thommo" <t...@w...pl>

    wlasnie dokonalam zamowienia tej ksiazki przez internet. jak ja otrzymam
    to podziele sie na forum informacja czy bylo warto ja kupic.
    dzieki za pomoc
    Mag

  • 7. Data: 2004-05-09 20:13:33
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Thommo' wyklawiaturzył/a w niusie
    c7m264$mtc$...@m...aster.pl taką oto treść:

    | wlasnie dokonalam zamowienia tej ksiazki przez internet. jak ja
    | otrzymam to podziele sie na forum informacja czy bylo warto ja kupic.

    Widze, ze zdesperowany jestes:-)

    ps. tnij cyctaty i odpowiadaj pod postem.

    milej nauki

    ->piotr

  • 8. Data: 2004-05-10 06:41:02
    Od: "xyz" <...@w...pl>

    Użytkownik "Thommo" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > wlasnie dokonalam zamowienia tej ksiazki przez internet. jak ja otrzymam
    > to podziele sie na forum informacja czy bylo warto ja kupic.

    No tak , tylko , że to sa testy z lat ubieglych ,
    a jak zapewne wiesz bylo wiele nowelizacji prawa ,
    co czyni je mocno nieaktualnymi.
    Wez sobie do reki kodeksy i ucz sie z nich. To
    wystarczy. Sprawdzone ;))))
    Pozdr.

  • 9. Data: 2004-05-10 07:02:36
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    xyz wrote:

> [...]
    > a jak zapewne wiesz bylo wiele nowelizacji prawa ,
    > co czyni je mocno nieaktualnymi.
    > Wez sobie do reki kodeksy i ucz sie z nich. To

    jak znajdziesz ksiązkę z testami na lata przyszłe to daj znac, kupie na
    pewno ;-)

  • 10. Data: 2004-05-10 11:05:14
    Temat: Odp: aplikacja sądowa
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Polecam stronę

    www.pytania.z.odpowiedziami.na.wszystkie.aplikacje.w
    .2004r.edu.pl

    Jeżeli zaś w ogle nie masz czasu na naukę, albo po prostu nie chce ci się
    uczyć, zajrzyj na:

    www.załatwiamy.miejsce.na.aplikacji.com.pl

    Niektórzy są tak zabiegani, że nie mją czasu nawet na odbywanie aplikacji.
    Dla tych jest strona:

    www.załatwiamy.uzyskanie.uprawnień.zawodowych.od.ręk
    i.com.pl

    brett