  • 1. Data: 2004-05-09 16:47:54
    Temat: Prawo Ochrony Konsumenta
    Od: "Marek Rulak" <m...@p...pl>

    Witam bardzo serdecznie :)

    zawitalem tu goscinnie z pytaniem - bardzo dla mnie waznym i pilnym - moze
    ktos z Was bedzie mogl mi pomoc.

    Otoz potrzebuje pilnie jakiegos opracowania na temat Historii prawa ochrony
    konsumentów w Polsce.
    Przeszukuje net juz kilka dni i nie moge nic takiego znalezc - jest mnostwo
    stron o aktualnie obowiazujacych przepisach - nie moge natomiast znalezc
    jakiegos opracowania obejmujacego historie :((

    Potrzebuje to pilnie dla narzeczonej do pracy mgr jesli ktos moze cos takiego
    podeslac / jakiegos linka czy cokolwiek - bede bardzo bardzo wdzieczny

    Pozdrawiam i z gory bardzo dziekuje :)
    Marek Rulak

  • 2. Data: 2004-05-09 21:14:18
    Temat: Re: Prawo Ochrony Konsumenta
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marek Rulak wrote:
    > Potrzebuje to pilnie dla narzeczonej do pracy mgr jesli ktos moze cos takiego
    > podeslac / jakiegos linka czy cokolwiek - bede bardzo bardzo wdzieczny

    A może do biblioteki by ktoś poszedł?

    KG

  • 3. Data: 2004-05-09 21:30:51
    Od: "Marek Rulak" <m...@p...pl>

    Witam,

    > A może do biblioteki by ktoś poszedł?
    >
    > KG

    To jak juz wrocisz to podeslij mi notatki ;)

    A tak na serio to w bibliotece juz bylismy i to nie raz - ale nie udalo nam sie
    znalezc niczego sensownego - aktualne przepisy to i owszem - ale przekrojowego
    opsiu w tym temacie niestety nie znalezlismy nigdzie. Zadne z nas nie jest
    prawnikiem z wyksztalcenia i analiza przepisow - wypisywanie co kiedy i jak sie
    zmienilo niestety wybiega troche poza nasze umiejetnosci - a jeszcze wazniejsze
    jest to ze niestety czas goni i potrzebuje tego bardzo pilnie :((

    Ale dzieki za dobre checi
    Pozdrawiam
    Marek Rulak

  • 4. Data: 2004-05-09 21:39:37
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marek Rulak wrote:
    > A tak na serio to w bibliotece juz bylismy i to nie raz - ale nie udalo nam sie
    > znalezc niczego sensownego - aktualne przepisy to i owszem - ale przekrojowego
    > opsiu w tym temacie niestety nie znalezlismy nigdzie.

    I raczej nie znajdziecie, a jeśli już to w związku z UE...
    Trzeba pomęczyć się z przepisami albo tym co w wydawnictwach z różnego
    okresu jest jako część ogólna.

    KG