    From: "rezist.com" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: aparat cyfrowy HP, pekniety LCD, rekojmia/gwarancja?
    Date: Tue, 01 Mar 2005 14:13:20 +0100

    > Chce twierdzic, ze wyswietlacz popekal w wyniku dzialania ujemnych
    > temperatur - na dworze bylo okolo -10 st. C.

    Ano twierdz sobie, twierdz :)

    > Na jakiej podstawie moge probowac wnosic o bezplatna wymiane/naprawe?

    Zanabyc druga sztuke i oddac do firmy ktora zajmuje sie badaniami
    tego typu sprzetu iprzyznawaniem atestow. Z pewnoscia wykaza w jakiej
    temperaturze moze pracowac ten LCD. Jesli sie okaze ze przy 10 stopniach
    faktycznie peka, to masz niewielkie szanse cokolwiek zdzialac.

    Boje sie jednak, ze cena przeprowadzenia takiej ekspertyzy moze Cie
    skutecznie zniechecic.

    > P.S. prosze powstrzymac sie od komentarzy i/lub oskarzen o
    > 'kombinowanie'. O ile jestem w stanie ocenic prawdomownosc znajomych,
    > faktycznie nic szczegolnego sie z tym aparatem nie dzialo, w zwiazku z
    > czym wersja z temperaturami jest dla mnie calkiem prawdopodobna.

    Chwila... pozyczyles ten telefon znajomym, a oni oddali Ci go
    z peknietym LCD i stwierdzeniem ze to od temperatury? :D

    Czy dorzucili na odchodnym "So long, sucker..." ? :)

    > P.P.S. za odpowiedzi w stylu "wydus forse od znajomych" tez uprzejmie
    > dziekuje ;)

    Dobry Zwyczaj, Nie Pożyczaj!

    --
    tomek nowak