  • 1. Data: 2006-01-18 14:35:02
    Temat: anulowanie starych dlugow po zmianie marki idea -> orange
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    kilka osob na grupie o tym wspominalo, mozecie podac namiary - o ile jest to
    prawda

    P.

  • 2. Data: 2006-01-18 15:03:46
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Przemek R... porozsypywal nastepujace haczki:
    > kilka osob na grupie o tym wspominalo, mozecie podac namiary - o ile jest to
    > prawda
    Namiary na co? Jesli masz na mysli namiary na konkretne posty, to
    poszukaj w archiwum.
    Ja osobiscie nie kojarze takich watkow.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-01-18 15:18:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:dqllkk$r48$1@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu Przemek R... porozsypywal nastepujace haczki:
    > Namiary na co? Jesli masz na mysli namiary na konkretne posty, to poszukaj
    > w archiwum.
    > Ja osobiscie nie kojarze takich watkow.

    namiary na zrodlo tej informacji.

  • 4. Data: 2006-01-18 15:23:45
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > namiary na zrodlo tej informacji.

    Lol ... ale dlaczemu długi miałyby przepaść ???

    Jeśli byłeś winien coś PTK CENTERTEL, to dalej PTK CENTERTEL
    jesteś winien ;) Spółka nie upadła (niestety) jeszcze, a jakby
    co , to winienbyłbyś syndykowi ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 5. Data: 2006-01-18 15:28:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dqlmbs$5d$1@inews.gazeta.pl...

    > Lol ... ale dlaczemu długi miałyby przepaść ???

    moze z dobrego serca :-) tez mnie to dziwililo, pojawila sie informacja wiec
    pytam, nie ludze sie (zreszta nie ja mam dlugi) tylko z ciekawosci pytam

    P.

  • 6. Data: 2006-01-18 16:15:48
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemek R... wrote:

    > moze z dobrego serca :-) tez mnie to dziwililo, pojawila sie informacja wiec
    > pytam, nie ludze sie (zreszta nie ja mam dlugi) tylko z ciekawosci pytam

    gdzieś o tym słyszełem, że orange w ramach prezentów pod choinkę
    darowywał długi, ale raczej bym te opowieści między bajki włożył.

  • 7. Data: 2006-01-19 10:22:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 18 Jan 2006 10:15:48 -0600, witek napisał(a):

    > gdzieś o tym słyszełem, że orange w ramach prezentów pod choinkę
    > darowywał długi, ale raczej bym te opowieści między bajki włożył.

    Zwłaszcza, że wciąż usiłują windykować te nieistniejące...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy waszego dobra!!!" - powiedzial premier Marcinkiewicz do Polaków.

  • 8. Data: 2006-01-19 10:39:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > namiary na zrodlo tej informacji.

    Żródełem tej informacji są czyjeś urojenia.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."