eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoanulowanie oferty przez sklep internetowy › Re: anulowanie oferty przez sklep internetowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not-for-mail
    From: zly <b...@p...fm>
    Subject: Re: anulowanie oferty przez sklep internetowy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Reply-To: b...@N...fm
    Organization: ITF
    References: <f7nk2p$aok$1@inews.gazeta.pl> <f7o27l$bdv$1@news.onet.pl>
    Date: Thu, 19 Jul 2007 20:07:18 +0200
    Message-ID: <n...@4...net>
    Lines: 18
    NNTP-Posting-Date: 19 Jul 2007 17:56:32 GMT
    NNTP-Posting-Host: 82.210.191.183
    X-Trace: 1184867792 mamut2.aster.pl 9887 82.210.191.183:2834
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:474178
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 19 Jul 2007 18:07:16 +0200, bim-bom napisał(a):

    > Wg. mnie masz wieśniackie, egoistyczne podejście do tego. Pewnie, jeśli
    > byliby zmuszeni do sprzedania Ci tego po 1000 zl, to KTOS by za to zaplacil,
    > calkiem prawdopodobne, ze osoba zajmujaca sie administarcja sklepu i
    > wpisywaniem cen. To byla zwykle POMYLKA.

    Wiesniackie to ma sklep. Moze i bylo by ok, gdyby nie fakt, ze sami
    zastrzegaja, ze oferta jest wiazaca, i jakby sie klient pomylil, to ich to
    nie interesuje
    "Podjuszyły mnie także
    informacje, które wyskakiwały co chwilę podczas zamówienia, że jeśli
    nacisnę "zamów" to już nie mogę zrezygnować z zakupu towaru,"

    Jak kuba bogu tak bog kubie.

    --
    marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1