eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoanulowanie oferty przez sklep internetowy › Re: anulowanie oferty przez sklep internetowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: anulowanie oferty przez sklep internetowy
    Date: Thu, 19 Jul 2007 18:23:08 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <f7o340$h5u$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f7nk2p$aok$1@inews.gazeta.pl> <f7o27l$bdv$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gfp60.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1184862145 17598 83.12.145.60 (19 Jul 2007 16:22:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Jul 2007 16:22:25 +0000 (UTC)
    X-User: sire.plama
    X-Antivirus: avast! (VPS 000757-4, 2007-07-18), Outbound message
    In-Reply-To: <f7o27l$bdv$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.4) Gecko/20070604
    Thunderbird/2.0.0.4 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:474163
    [ ukryj nagłówki ]

    bim-bom pisze:

    > Wg. mnie masz wieśniackie, egoistyczne podejście do tego. Pewnie, jeśli
    > byliby zmuszeni do sprzedania Ci tego po 1000 zl, to KTOS by za to
    > zaplacil, calkiem prawdopodobne, ze osoba zajmujaca sie administarcja
    > sklepu i wpisywaniem cen. To byla zwykle POMYLKA.

    I? ja jak w pracy coś spaprałem to płaciłem za to...

    > Niczym sie to nie rowni od sytuacji, gdybys znalazl czyjs portfel i
    > postanowil zatrzymac kase, chociaz sa w nim informacje o wlascicielu.
    > Myslenie, ze "to straci wielka bogata firma" jest tu nie na miejscu.
    > Powinnismy dazyc do tego, zeby moc sobie ufac, a nie, zeby kazda pomylka
    > byla wykorzystywana.

    Wiesz co? W sumie się z tobą zgadzam, szkoda że ten sklep się nie
    zgadzał gdy co 2 sekundy wyrzucał mi informację, że od tego momentu nie
    mam prawa zrezygnować z transakcji choćby nie wiem co... pewnie jakbym
    pozamawiał sprzętu za 10tysiakow a za chwile wysłał im maila, że to
    cofam to by się ucieszyli, że mogą poćwiczyć wzajemne zaufanie?

    Ogólnie na laptopa za 5000 tyś (nawet za 3000) mnie nie stać, a na
    takiego za 988zł mógłbym sobie pozwolić.

    więc jak jest szansa w zgodzie z prawem to rozwiązać to mam zamiar drążyć.

    > Pozdrawiam.


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1