    From: Animka <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ambasada wzywa
    Date: Fri, 26 Apr 2019 22:20:08 +0200

    > Przyznam, że tok rozumowania w tym wypadku mnie przerasta. Nie wybieram
    > się do USA. Nie wybieram, bo daleko, drogo, a po za tym z zasady nie
    > bywam tam, gdzie nie jestem mile widziany. Skoro USA tak sie obawia
    > mojej osoby, że aż musi mnie prześwietlić, to mogę przecież jechać do
    > wielu innych krajów, gdzie jest równie pięknie.

    > To niech sobie zmienią przepisy, jeśli doszli do wniosku, ze są złe.

    > I słusznie!

    potrzebowac-wiz-by-wjechac-min-do-polski-to-efekt-po
    lityki-unii.html

    > dochodzimy do sedna sprawy. Mim zdaniem w wypadku WIZ powinna
    > obowiązywać zasada wzajemności.

    Taki to już poddańczy jest ten nasz KRAJ.
    Najpierw "ucierał dupy" ZSRR, a teraz Ameryce. Nigdy już chyba nie
    będziemy wolni i niezależni. Aha, jeszcze ten podskakujący kurdupel
    Macaron doszedł.
    Pamiętam, że kiedyś, za komuny pewna grupa ludzi dostała od Ambasady
    Amerykańskiej zaproszenia dla rodziców z dziećmi na obejrzenie filmów
    (co prawda gównianych), ale jacy wszyscy podnieceni byliśmy i dumni, że
    idziemy do Ambasady. Wszystkich bez wyjątku dokładnie przed bramka
    zrewidowaki i trzeba było wszystko wyciągac z torebek. Ale za to jakie
    krzesła mieli tam wygodne, Normalne, plastikowe, a tak wygodne, ze nawet
    nie sposób tego opisać. U nas takich krzeseł nie było i chyba nie ma do
    tej pory.

    --
    animka