    From: "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: amatorskie sieci a spóldzielnia i administracja
    Date: Wed, 14 May 2003 23:13:15 +0200

    > a czy na policje nie moze isc spoldzielnia? - to ona jest wlascicielem
    budynku.
    > a robiac na jej wlasnosci jakies przewierty, przewieszki spowodowaliscie
    > uszkodzenia.
    > chyba spoldzielnia moze domagac sie zadoscuczynienia.
    ale to chyba nie z KK, samowola budowlana to gdziez w kpa bardziej niż kk

    > czy moze spoldzielnia zlikwidowac nielegalna instalacje?
    > jaki jest tryb/procedura takiego postepowania?

    no na mój stan wiedzy to trzeba byłoby jakieś wezwanie do własnoręcznego
    usunięcia instalacji. Myśmy kiedyś tak zrobili.

    Pomiędzy klatkami gdzie mielismy zgodę była jedna osobna wspólnota. Już mi
    to coś cuchnęło że od wszystklich innych się odłączyli. Mysmy poprowadzili
    jakieś może góra 5 metrów kabla po ich dachu (wszystkie budynki były w kupie
    połączone razem). Zrobili fair bo nie odcieli a wysłali wezwanie do
    usunięcia w terminie 2 tygodni bo inaczej zrobią to na nasz koszt

    na cięcie to ja bym się nie decydował bo w******na społeczność lokalna może
    spowodować takie straty że nie będzie opłacalne dostarczanie internetu

    Pozdr

    MI