  • 21. Data: 2004-11-06 09:16:53
    Temat: Re: allegro - zawyżona cena wysyłki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojtek Sulewski wrote:
    > na niektórych aukcjach, sprzedający zawyżają cenę wysyłki (którą trzeba
    > wpłacić po kupieniu przedmiotu) - np. jest napisane, że wysyłka wynosi 7zł
    > a faktycznie przedmiot jest wysłany paczką za 5zł albo zwykłym listem za
    > jakieś 3zł...

    Straszne. Spekulanty paskudne.

    > czy jest to zgodne z prawem/regulaminem allego?

    Cena jest podana? Jest. Musisz kupować? Nie musisz.

    > czy mogę zażądać, żeby przedmiot był on wysłany po normalnej cenie?

    Możesz sobie także zażądać, żeby sprzedający dostarczył towar osobiście
    i przed wręczeniem go kucnął i zaśpiewał "Jestem robot młody, nie boję
    się wody! Bo gdzie woda to ja hyc! Nie boję się nic a nic".

    Ale sprzedający może ci pokazać gest Kozakiewicza.

  • 22. Data: 2004-11-06 09:20:11
    Temat: Re: allegro - zawy=BFona cena wysy=B3ki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojtek Sulewski wrote:

    > ja osobiście uważam, że takie zawyżanie kosztów przesyłki to nic innego niż
    > oszustwo.

    A ja osobiście uważam, że jesteś upierdliwym palantem, który sądzi, że
    wszyscy mają spełniać twoje rozkazy i ponosić koszta twoich zachcianek.

    Koszta przesyłki są jawnie podane, więc wszelkie gadanie o oszustwie to
    zwykłe, chamskie pomówienie.

    Nie musisz kupować od tego sprzedającego.

  • 23. Data: 2004-11-06 09:27:47
    Od: piotrs<p...@o...pl>

    Wyższa cena jak już mówiłem to wartość dodana, to wkład pracy
    sprzedającego w wysyłkę, w opakowanie, w odstanie na poczcie swego.

    EOT,
    cena jawna, nie musisz kupować

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 24. Data: 2004-11-08 03:41:25
    Od: "Mark" <m...@w...pl>

> [...]
    > się wody! Bo gdzie woda to ja hyc! Nie boję się nic a nic".
    >
    > Ale sprzedający może ci pokazać gest Kozakiewicza.

    dobrze gada dać mu wódki....
    MM