  • 1. Data: 2004-11-05 17:15:53
    Temat: Problem z IDEA ?
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    Podpisalem umowe, dostalem aparat a po przyjsciu do domu okazalo sie, ze
    jest zepsuty. Wrocilem do punktu obslugi i tam poinformowali mnie, ze aparat
    pojdzie do reklamacji i mam czekac na rozpatrzenie. Aparatu zastepczego nie
    dostane bo nie maja.

    Moge jakos odstapic od umowy albo wymusic aparata zastepczy ???

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2004-11-06 14:20:46
    Temat: Re: Problem z IDEA ?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Cześć

    Lookasik napisał(a) :

    > Podpisalem umowe, dostalem aparat a po przyjsciu do domu okazalo sie, ze
    > jest zepsuty.

    Witaj w klubie:-/
    Miałem podobną sytuację z oszustem ze sklepu Plusa w Geant
    Gdynia: http://tinyurl.com/466jn
    W skrócie - od 9 miesięcy jestem pozbawiony telefonu, który
    zakupiłem już uszkodzony.
    Sprawa obecnie w sądzie. Oszust to mocne słowo, ale mam na
    poparcie tego dowody na papierze:-)

    > Wrocilem do punktu obslugi i tam poinformowali mnie, ze aparat
    > pojdzie do reklamacji i mam czekac na rozpatrzenie.

    Oszukali Cię. Tak jak mnie. Zapoznaj się z art. 8.1 ustawy o
    szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
    Kodeksu cywilnego:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1176.htm
    Ale nie podchodź do tego z hurraoptymizmem:-/ Czytaj uważnie.
    I w ogóle poszukaj na tej grupie w archiwum. Jak nie znajdziesz
    nic, co by Cię satysfakcjonowało, to pytaj.

    > Aparatu zastepczego nie
    > dostane bo nie maja.

    Nie wiem, czy jest jakiś przepis nakazujący wydanie takowego. To
    może być dobra wola sprzedawcy.

    > Moge jakos odstapic od umowy

    Której? Czy tej na kupno telefonu, czy tej na świadczenie usług
    telekomunikacyjnych? Bo nie wiem, czy wiesz, ale podpisałeś 2
    umowy. Zerwanie tej drugiej jest związane z kosztami kary. O tej
    pierwszej wiem za mało, aby coś powiedzieć. Może po prostu oddasz
    ten telefon i dostaniesz z powrotem swoje 1,22 zł brutto i
    pójdziesz kupić telefon w komisie za 200 zł. Sorry, life is brutal:-/

    > albo wymusic aparata zastepczy ???

    Patrz wyżej.

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F