  • 21. Data: 2009-07-28 09:55:21
    Temat: Re: allegro- towar używany mozna reklamowac?
    Od: to <t...@a...xyz>

    januszek wrote:

    > Doświadczenie może być jednak bezcenne ;)

    Mnie w ogóle ciekawi jak można kupować buty bez mierzenia i to jeszcze
    używane...

    --
    cokolwiek

  • 22. Data: 2009-07-28 09:56:54
    Od: spp <s...@o...pl>

    kuba pisze:

    > Moim zdaniem w świetlne naszego prawa cywilnego takie koszty obciążają
    > przedsiębiorcę - wszak dług niepieniężny jest długiem odbiorczym
    > (wierzyciel powinien sobie odebrać świadczenie w siedzibie/miejscu
    > zamieszkania dłużnika), w wydanie polega na pozostawieniu przedmiotu
    > świadczenia do dyspozycji wierzyciela w miejscu spełnienia świadczenia,
    > czyli np. w mieszkaniu tego konsumenta.

    Ale wtedy pieniądze, w ramach retorsji zostaną postawione do dyspozycji
    w kasie wierzyciela. ;)

    --
    spp

  • 23. Data: 2009-07-28 09:57:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    gasper wrote:

    > ale musi to wysłać na swój koszt przy odstąpieniu od umowy bez podania
    > przyczyny więc ta droga jest bez sensu

    I całe szczęście, nie trudno sobie wyobrazić, co by się działo w innym
    przypadku...

    --
    cokolwiek

  • 24. Data: 2009-07-28 09:57:44
    Temat: Re: allegro- towar u?ywany mozna reklamowac?
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > I całe szczęście, nie trudno sobie wyobrazić, co by się działo w innym
    > przypadku...

    tak, ale tu mamy przykład, gdy towar jest inny niż zamawiano więc trudno aby
    klient jeszcze za to płacił

  • 25. Data: 2009-07-28 10:00:31
    Od: spp <s...@o...pl>

    gasper pisze:

    > tak, ale tu mamy przykład, gdy towar jest inny niż zamawiano więc trudno
    > aby klient jeszcze za to płacił

    Ale poprzednie rozważania dotyczyły tylko sytuacji odstąpienia od umowy
    w terminie 10 dni. Postępowanie reklamacyjne to zupełnie inna sprawa. :)

    --
    spp

  • 26. Data: 2009-07-28 10:03:14
    Od: kuba <j...@g...com>

    spp pisze:

    > Ale wtedy pieniądze, w ramach retorsji zostaną postawione do dyspozycji
    > w kasie wierzyciela. ;)

    Właśnie nie, bo dług pieniężny jest długiem oddawczym i trzeba go
    dostarczyć, a nie pozostawić do dyspozycji ;)

    --
    kuba

  • 27. Data: 2009-07-28 12:08:23
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Ale poprzednie rozważania dotyczyły tylko sytuacji odstąpienia od umowy w
    > terminie 10 dni. Postępowanie reklamacyjne to zupełnie inna sprawa. :)

    dlatego w pierwszym moim poście napisałem, że lepiej wybrać inną drogę niż zwrot
    w ciągu 10 dni :)

  • 28. Data: 2009-07-28 12:11:44
    Od: spp <s...@o...pl>

    gasper pisze:

    > dlatego w pierwszym moim poście napisałem, że lepiej wybrać inną drogę
    > niż zwrot w ciągu 10 dni :)

    No cóż, wątek 'zdryfował'. :)

    --
    spp

  • 29. Data: 2009-07-29 06:21:21
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    ja <l...@W...gazeta.pl> napisali:
    > witam, zakupiłam towar na allegro (obuwie) używane w nieznacznym stopniu
    > itd, piekna aukcja opisana itd. ale but był wykoślawiony o czym nie bylo nic
    > na aukcji wspomniane, stan byl podany jako bardzo dobry. Pytanie:

    Jak mozna kupowac uzywane buty? Ja pierdziele...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)