    From: "ONYX" <onyx78@[usunto]poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: allegro/problem
    Date: Mon, 31 Aug 2009 10:12:06 +0200

    Użytkownik "Korsarz" <2...@7...eu> napisał w wiadomości
    news:h7fvq2$qto$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja mam natomiast przeciwny problem. Szukalem pewnej rzeczy od dawna i
    > myslalem ze ja znalazlem, od razu "Kupilem Teraz" 5 sztuk z przedplata na
    > konto (w sumie wyszlo z wysylka 37zl). Byl to weekend, w niedziele od razu
    > skapowalem sie ze to nie ten model, szybko zawiadomilem sprzedawce o tym
    > proszac o zwrot pieniedzy i anulowanie aukcji lub alternatywnie zeby
    > sprzedal ten model ktory faktycznie potrzebuje jesli go ma. Minal juz
    > tydzien, kasy nie mam, towaru nie mam, gosc nic nie odpowiada na maile. Co
    > zrobic? Dac mu negatywa? Czekac jeszcze tydzien? Pisac do allegro? Olac?

    To ja się może podłącze, aby nie tworzyć nowego wątku.

    Kupiłem na allegro w drodze licytacji telewizor z oryginalną półką pod
    niego. Licytowałem dość wysoko bo odbiór osobisty był możliwy i to w moim
    mieście. Po wylicytowaniu okazało się, że sprzedawca jest z miasta
    oddalonego o ok. 50 km, no nic zarzyczyłem sobie dostawy. Telewizor
    przyszedł i patrzę nie ma półki, nie ma pilota. Na aukcji nie było wprawdzie
    napisane że jest pilot, ale nie było też że go nie ma, wydało mi się to
    oczywiste. Bez pilota nie ma praktycznie możliwości obsługi TV, zamiennik
    praktycznie nie do dostania.Napisałem do gościa i on odpisał że zapomniał i
    że wyśle, a półka się stłukła i że naprawi i wyśle. Od ponad tygodnia ani
    pilota, ani półki. Co robić ?

    --
    ONYX