  • 11. Data: 2005-06-02 09:04:46
    Temat: Re: allegro, poczta polska, nieuczciwy klient
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Maciek wrote:

    > a czy w regulaminie poczty ( niestety na www jej nie znalazlem ) nie ma
    > zapisane ze jest mozliwosc sprawdzenia takiej przesylki w obecnosci
    > pracownika poczty?

    Ale mozna przyjsc w obecnosci 3 kolegow i kamery :)

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 12. Data: 2005-06-02 09:09:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości

    > Ale mozna przyjsc w obecnosci 3 kolegow i kamery :)

    a nie lepieje isc na komisariat otworzyc przy gosciu w okienku i poprosic by
    potwierdzil
    na kartce to co ujrzal?

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 13. Data: 2005-06-02 09:10:59
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Przemek R... wrote:
    > a nie lepieje isc na komisariat otworzyc przy gosciu w okienku i poprosic by
    > potwierdzil
    > na kartce to co ujrzal?

    Moze i lepiej, tylko kwestia dowodzenia czy to ta sama paczka co na
    poczcie. Z kamerka na poczcie mamy caly przebieg od otrzymania paczki do
    rak do otwarcia tejze.

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 14. Data: 2005-06-02 09:17:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Moze i lepiej, tylko kwestia dowodzenia czy to ta sama paczka co na
    > poczcie. Z kamerka na poczcie mamy caly przebieg od otrzymania paczki do
    > rak do otwarcia tejze.

    nie ma problemu, paczka jest opieczetowana, policjant moze looknac czy cos
    bylo zrywane.

    P.

  • 15. Data: 2005-06-02 09:35:26
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 2 cze o godzinie 10:58, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > cena
    > aukcja
    >
    > No to co to zmienia. Przy cenie KT również nie mógł kupić za 50 zł
    > mniej.

    Upały się skończyły - więc w czym problem?
    Znał cenę z *poprzedniej aukcji* - zaproponował sprzedającemu że kupi ale
    za niższą o 50zł cenę - bo kupujący widzi że nie ma chętnych na zakup tego
    urządzenia więc 'negocjuje' ze sprzedającym.
    Ze względu iż jest KT - sprzedający odwołuje aukcję, kupujący wpłaca mu
    kasę i liczy .... na cud :D
    A mógł wprowadzić albo nową aukcję, albo zmienić na prywatna aukcję ....
    opcji mnóstwo, mógł nawet wystawić nową aukcję - wtedy by wszystko się
    odbyło zgodnie z zasadami.

    A tak..... chciał "ubić" 50 - jest w plecy 250 - ROTFL - następnym razem
    będzie ostrożniejszy.

    --
    Herbi
    02-06-2005 11:35:25

  • 16. Data: 2005-06-02 09:39:31
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 2 cze o godzinie 11:17, na pl.soc.prawo, Przemek R... napisał(a):

    > nie ma problemu, paczka jest opieczetowana, policjant moze looknac czy cos
    > bylo zrywane.

    Przemuś, zakładasz że wszyscy sprzedający na Allegro - lakują przesyłki?
    Daj spokój z tym 'stwierdzeniem nie otwierania przesyłki' przez stójkowego
    w okienku na posterunku.
    Zresztą stawiam orzechy przeciw dÓlarom że żaden gliniarz nie dopuści do
    czegoś takiego - policja nie jest od asystowania przy otwieraniu przesyłek
    - zresztą co by się stało gdyby wszyscy otrzymujący przesyłki biegli na
    komisariat celem asystowania przy otwarciu przesyłki a w środku byłby
    wąglik - cała policja w RP padła by pokłosem ;)

    --
    Herbi
    02-06-2005 11:39:30

  • 17. Data: 2005-06-02 10:16:51
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Herbi napisał(a):

    policja nie jest od asystowania przy otwieraniu przesyłek

    Nie jest, ale tu zachodzi podejrzenie popełnienia przestępstwa, więc
    pomimo pozornej nieistotności sprawy otwieranie komisyjne ma sens.
    Policja ostatnio interesuje się przestępstwami na allegro i ebay.

    MAc

  • 18. Data: 2005-06-02 10:44:09
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 2 cze o godzinie 12:16, na pl.soc.prawo, MAc napisał(a):

> [...]
    > pomimo pozornej nieistotności sprawy otwieranie komisyjne ma sens.
    > Policja ostatnio interesuje się przestępstwami na allegro i ebay.

    Dzizas - Mac
    Strzelam - 98% kupujących będzie 'podejrzewało' popełnienie przestępstwa i
    zacznie biegać z przesyłkami na komisariat celem komisyjnego otwarcia....
    bez jaj, niech policja zajmuje się ustawowymi obowiązkami a nie
    asystowaniem przy otwieraniu przesyłki z pończoszkami, lalkami, wibratorami
    i innym badziewiem.

    --
    Herbi
    02-06-2005 12:43:58

  • 19. Data: 2005-06-02 10:49:59
    Od: "Maciek" <j...@K...wp.pl>

> [...]
    > odbyło zgodnie z zasadami.
    >
    > A tak..... chciał "ubić" 50 - jest w plecy 250 - ROTFL - następnym razem

    heh widze ze kolega sie strasznie uparl na allegro, moze nawet jest
    wlascicielem?
    powiem tak, allegro to mozna sobie miedzy 4 litery ...
    co za roznica czy zrobilem to poprzez allegro czy nie?bo ja nie widze
    zadnej. allegro nie zabezpiecza. a te 300zl o ktorych mowiles... znasz kogos
    kto je dostal?? wiesz jaka jest w ogole procedura otrzymania tego
    ubezpieczenia od allegro? to poczytaj i sie dowiedz.
    mam dane klienta, mam potwierdzenie przelewu. mam cala korespondencje. mam
    nawet adresy pod ktorymi przebywal, kurde chyba jeszcze tylko wstapie do
    policji i wszystko bedzie zgodnie z prawem...
    kolejny raz zapytam bo poki co nie dostalem odpowiedzi ktora by rozwiazala
    moj problem. W jaki sposob otworzyc ta paczke, zeby w razie czego moc
    reklamowac jej zawartosc?
    pozdrawiam
    Maciu

  • 20. Data: 2005-06-02 11:16:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d7mici$pht$1@inews.gazeta.pl...

    > a nie lepieje isc na komisariat otworzyc przy gosciu w okienku i
    poprosic by
    > potwierdzil
    > na kartce to co ujrzal?

    Jaj sobie robisz? Policjant, to nie notariusz. Takie rzeczy notariusz
    ewentualnie załatwia i to trochę kosztuje.