    From: "Maciek" <j...@K...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: allegro, poczta polska, nieuczciwy klient
    Date: Thu, 2 Jun 2005 12:49:59 +0200

    > Upały się skończyły - więc w czym problem?
    > Znał cenę z *poprzedniej aukcji* - zaproponował sprzedającemu że kupi ale
    > za niższą o 50zł cenę - bo kupujący widzi że nie ma chętnych na zakup tego
    > urządzenia więc 'negocjuje' ze sprzedającym.
    > Ze względu iż jest KT - sprzedający odwołuje aukcję, kupujący wpłaca mu
    > kasę i liczy .... na cud :D
    > A mógł wprowadzić albo nową aukcję, albo zmienić na prywatna aukcję ....
    > opcji mnóstwo, mógł nawet wystawić nową aukcję - wtedy by wszystko się
    > odbyło zgodnie z zasadami.

> [...]
    heh widze ze kolega sie strasznie uparl na allegro, moze nawet jest
    wlascicielem?
    powiem tak, allegro to mozna sobie miedzy 4 litery ...
    co za roznica czy zrobilem to poprzez allegro czy nie?bo ja nie widze
    zadnej. allegro nie zabezpiecza. a te 300zl o ktorych mowiles... znasz kogos
    kto je dostal?? wiesz jaka jest w ogole procedura otrzymania tego
    ubezpieczenia od allegro? to poczytaj i sie dowiedz.
    mam dane klienta, mam potwierdzenie przelewu. mam cala korespondencje. mam
    nawet adresy pod ktorymi przebywal, kurde chyba jeszcze tylko wstapie do
    policji i wszystko bedzie zgodnie z prawem...
    kolejny raz zapytam bo poki co nie dostalem odpowiedzi ktora by rozwiazala
    moj problem. W jaki sposob otworzyc ta paczke, zeby w razie czego moc
    reklamowac jej zawartosc?
    pozdrawiam
    Maciu