  • Data: 2006-09-23 19:45:53
    Temat: Re: allegro - czy mozna odstąpić od umowy kupna?
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uważasz że może istnieć stosunek konsument - konsument?
    > Wiem że z definicji wynikałoby że tak, ale czy naprawdę o to chodzi?

    No tak sie to okresla, stosunki C-to-C. Mozna powiedziec jeszcze, ze chodzi
    o obrot powszechny. Mozna tez ze miedzy osobami fizycznymi, ale wiesz
    dobrze, ze to nieprecyzyjne, bo osoba fizyczna moze np. prowadzic DG i
    bedzie wtedy przedsiebiorca.

    Mowiac konsument mamy chyba na mysli po prostu nieprofesjonaliste.
    Konsument - konsument to nieprofesjonalista - nieprofesjonalista. Co o tym
    sadzisz?

    Pozdrawiam,
    Michal