  • 21. Data: 2010-03-03 07:01:56
    Temat: Re: allegro - czy moga pobierac oplaty bez umowy?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    R.M. wrote:

    > psa mozna dopilnowac na 100%

    akurat

  • 22. Data: 2010-03-03 07:20:51
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 2 Mar, 15:01, "Amir" <d...@S...pl> wrote:

    > nic ci nie zrobią, pare lat będa wysyłać pisma i tyle
    > w koncu przestaną
    >
    > do mojego kolegi, wysyłali na 150zł wezwania z justnini :)
    > przez kilka lat w koncu dali sobie spokoj
    >
    > kwota zbyt mała i do sądu nie pojdą raczej\
    >
    > a jak pojdą to on chętnie wysle swojego radce prawnego

    No i?

    Wkurwia mnie taka filozofia Kalego. Jak byś zapłacił za telefon a
    sprzedawca by cui wysłał cegłę to byś darł mordę na pół Polski, że
    oszustwo kradzież i że allegro nic z tym nie robi a powinni chronić
    uczciwych.
    Ale jak twój kumpel wyjebał allegro na 150 zł to bardzo dobrze.

  • 23. Data: 2010-03-03 08:33:04
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik R.M. napisał:

    > psa mozna dopilnowac na 100%, niestety chocbym niewiem jak sie staral
    > komputera nigdy w 100% nie zabezpiecze, nie wyobrazam sobie jak moglbym
    > sie narazac na nieograniczone straty bez podpisania jakiejkolwiek umowy

    Zrozum że Ty umowę podpisałeś. Po pierwsze zakładając konto na allegro
    potwierdziłeś że zgadzasz się z regulaminem i go akceptujesz (a jego
    częścią są również opłaty za sprzedaż przedmiotów), po drugie za każdym
    razem logując się potwierdzasz akceptację regulaminu w jego aktualnej
    treści, po trzecie po wystawieniu aukcji miałeś podaną kwotę naliczonej
    prowizji, po czwarte ... już nie ma po czwarte bo po sprzedaży nie
    informuje bezpośrednio jaka prowizję pobiera, ale da się to zobaczyć z
    zestawieniu rachunków swojego konta).

    Dlatego zrozum że jednak podpisałeś umowę i wiele razy potwierdzałeś
    dobrowolne i świadome z niej korzystanie.

    ps. jakby to zrobił wirus, błąd systemu itd. to należy zastosować
    odpowiednią drogę reklamacyjną, a jak się z serwisem byś nie dogadał to
    pozostaje normalna droga sądowa

  • 24. Data: 2010-03-03 08:42:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 03 Mar 2010 07:47:50 +0100, R.M. napisał(a):

    > psa mozna dopilnowac na 100%, niestety chocbym niewiem jak sie staral
    > komputera nigdy w 100% nie zabezpiecze, nie wyobrazam sobie jak moglbym
    > sie narazac na nieograniczone straty bez podpisania jakiejkolwiek umowy

    Jeśli tak uważasz -- nie rejestruj się na Allegro. I z głowy.

    A dwa, że nie zmieniaj tematu "nie chcę płacić" na "abomitu wirus".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 25. Data: 2010-03-03 09:57:38
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > nie w kazdej
    > w tekstowych nie ma ;)
    Są,

    co prawda hardwarowe ;>

    pzdr
    olo

  • 26. Data: 2010-03-04 09:28:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Mar 2010, witek wrote:

    > akurat

    ...też mi się natychmiast pomyślało "optymista" :D

    pzdr, Gtofryd