  • Data: 2005-10-23 15:43:18
    Temat: Re: alimenty - prosba o opinie
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-10-20 23:06, Marta Wieszczycka wrote:

    > Ale takie są realne kwoty orzekanych alimentów. Ja tego nie wymyślam.
    > Ale odłóżmy na bok alimenty.
    > Gdybyś zarabiał 2000 zł i samotnie wychowywał dwójkę dzieci. Żonę
    > przejechał tramwaj, dziadkowie nie żyją. To ile byś z tych pieniędzy
    > wydawał na dzieci?

    Nigdy nie kalkulowałem ale zapewne zrobił bym jakiś "miesięczny
    biznesplan" żeby się nie okazało, że 20-tego nie mam kasy. Zrobił bym
    też listę potrzeb i w miarę możliwości je realizował. Nie podam rzędu
    wielkości (procentu) ile bym wydał na dzieci bo poprostu nigdy nie
    wychowywałem samotnie dzieci. Mieszkanie samemu to co innego.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://unixlab.info/~kaczor/protokol.jpg