    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty na dziecko
    Date: Sat, 11 Jan 2003 12:01:43 +0100

    Użytkownik "piort" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    >Praktyka łapania mężów, czy
    > alimentodawców na dziecko jest tak stara, jak świat.

    Taaak, i tylko glupocie facetów nalazy zawdzięczać fakt, ze nadal taka
    skuteczna:-))

    > Wiele kobiet układa sobie życie
    > na koszt złapanego na ojca, żyją z alimentów i jedynym ich zajęciem jest
    > opieka nad dzieckiem.

    Po pierwsze cięzko mówic o ukladaniu sobie zycia na koszt zlapanego na ojca
    w tym wypadku, skoro załozyciel tematu, jak sam pisze, groszem nie smierdzi.
    Po drugie - alimenty idą na dziecko, nie zaś na kosmetyczkę i nową torebkę
    matki. Po trzecie, trzeba byc pozbawionym całkowicie wyobrazni samcem aby
    sprowadzić sprawę do okreslenia "jedynym ich zajęciem jest opieka nad
    dzieckiem" bo wbrew pogłoskom o polityce prorodzinnej samotnym matkom w tym
    kraju nie zyje sie dobrze, mają problemy ze znalezieniem/utrzymaniem pracy
    itd - poza tym, ta niedoceniana przez Ciebie "opieka nad dzieckiem" to praca
    na pełny etat - i nie zawsze uslana rózami. Z tego co napisałes wnioskuję,
    ze nie masz dzieci - ja natomiast bedę miec za 2 miesiące - musze Cie
    poinformować,ze koszt "ciązowania" tez nie jest mały - leki, badania,
    specjalna odziez, specjalne kosmetyki itd. Skadinąd przyszla matka moze
    domagac sie pokrycia częsci kosztów zwiazanych z ciąza i połogiem - Sandra
    zapewne poda z pamięci stosowny przepis - ja KR mam dopiero przed soba:-))
    Do tego dodaj jeszcze koszt wyprawki dla niemowlaka - circa 2 tys -wózek,
    ciuszki, kosmetyki, łozeczko, wanienka etc. A po miesiacu zaczynasz sie
    rozgladac za nowymi ciuszkami bo dzidzius rośnie. Tak, wiec moze nie
    opowiadaj bzdur na temat tego, ze dziewczyny zachodzą w ciąze aby sie
    ustawić finansowo. To by zadziałalo, gdyby np autor wątku nazywał się
    Gudzowaty ale wątpię aby tak było w tej sytuacji. A teorie o przebiegłosci
    kobiet, które specjalnie napadaja, prawie gwałca niewinnych facetów w czasie
    owulacji raczej bym wsadzila między bajki - jak juz napisała Sandra, koles
    nie miałby teraz problemu gdyby w swoim czasie pomyslał głową a nie czymś
    innym. Laska miała owulację? A zapytał czy sie zabezpiecza? Prosił aby to
    robiła? Uzywał prezerwatywy? ech, faceci...

    HaNkA CiĄżArOoFkA