    From: "Salhira" <s...@N...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty - jak wyegzekwować?
    Date: Tue, 26 Aug 2003 19:02:49 +0200

    Witam. Zus przestał wypłacać bo podobno zmieniły sie przepisy. Teraz po
    osiągnięciu pełnooletności nie otrzymuje sie już alimentów z Zus. Tak
    napisali w decyzji. Zaświadczenie ze szkoły dostarczyłem w terminie. Teraz
    wypłacają tylko tym, którzy mają zaświadzczenie o niepełnosprawności. Zdrowi
    powinni rzucic szkołe i iść do pracy ( o którą zreszta bardzo trudno ludziom
    po wyższych uczelniach a co dopiero takiemu , który nie ukończył jeszcze
    szkoły średniej). Musze w jakiś sposób zmusić mojego ojca do płacenia
    alimentów jeszcze przynajmniej przez dwa lata, dopóki nie ukończę
    technikum.Wyrok w sprawie alimentów mam juz od 1986 roku. Ostatni zapadł w
    1999 roku.Nie wiem więc czy teraz musze znowu wnosić o alimenty. Iść do
    komornika czy na policję. Nawet nie wiem gdzie szukać komornika bo oni teraz
    nie podlegają sądom.Może ktoś z Państwa wie, gdzie urzęduje w Warszawie
    komornik dla Mokotowa . Będę wdzięczny za każdą podpowiedź w mojej sprawie.
    Piotr