    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty dla rodzicow
    Date: Wed, 11 Feb 2004 11:58:28 +0100

    Ziomall wrote:

    > Teoretycznie tak. Bo jak przedstawi rachunki za leki to moga one opiewac
    > na kwote w wys. 50% jej renty. Nie znam sie na prawie i nie wiem co z
    > kontami w banku, lokatami i mieszkaniem...Na moj rozum to niech matka
    > sprzeda mieszkanie i kupi kawalerke albo pojdzie do hospicjum...ale to
    > tylko moja prywatna opinia.

    TEORETYCZNIE to osoba ktora ma i sprzedaje mieszkanie powinna pomyslec o
    tym,
    ze trzeba beddzie placic za leki.

    Ale podejrzewam (wybaczcie), ze gro tych lekow to C2H5OH.

    Poza ty WG MNIE sad powinien wziac pod uwage ne tylko to ile ktos ma renty,
    ale tez ijego MOZLIWOSCI osiagniecia dochodu. CZlowiek ktory zyje w
    luksusowych warunkach NIE JEST W NIEDOSTATKU. A jak na nasze warunki
    3 pokoje z kuchnia dlajednej osoby to luksus.

    Boguslaw - juz dziadek