  • Data: 2004-02-11 12:50:15
    Temat: Re: alimenty dla rodzicow
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ziomall wrote:

    [...]

    > Nie wiem czy dobrze zrozumialem. Ale chcesz powiedziec, ze niewazne sa
    > zobowiazania finansowe corki (kredyty, pozyczki itp)? Ze sad moze orzec,
    > iz matka nie ma srodkow do zycia i corka ma ja finansowac niezaleznie od
    > tego jakie ma zobowiazania finansowe wzgledem innych instytucji? Oraz czy
    > jej srodki finansowe pozwalaja na to czy nie?

    Tak dokladnie to chcialem powiedziec, ze to sad ocenia dowody..
    I ze trzeba sie zastanowic CO sie chce udowodnic i DLACZEGO
    na na tym zalezy.

    To nie ja oceniam, a sad. Ale gdybym byl lawnikiem i sedzia nie wyjasnilby
    mi ze nie mam racji, chyba nie uzalbym ze alimenty nie naleza sie matce
    zyjacej w niedostatku, bo corka ma 3 000 miesiecznie ale potrafi je wydac.

    Natomiast nie uznalbym ze matce naleza sie alimenty, jesli ma 60 000 na
    koncie i mieszkanie 4 - pokojowe, a corka ma (teraz w tej sytuacji juz)
    JEDYNIE 3 000 na 3 osobowa rodzine.

    Boguslaw