    From: "null_01" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty a zaswiadczenie o zarobkach zony
    Date: 20 Sep 2005 10:58:50 +0200

    > Cos w ten desen...zasadza tobie jakies alimety i jezeli nie bedziesz placil
    > to komornik tobie moze wejsc na pensje. Wysokosc alimentow bedzie
    > prawdopodobnie wypadkowa pomiedzy tym co proponuje wnoskujaca a tym co
    > proponujesz ty...

    Czyli ogolnie jest swietnie :( Wnioskujaca proponuje absolutnie kosmiczna
    kwote. Jesli nie bede placil, to komornik wejdzie na moja pensje. Tyle ze tej
    pensji moze przez jakis czas nie byc, zanim nie znajde nowej pracy...
    Mam nadzieje, ze komornik nie moze wejsc na pensje mojej zony.
    Najgorsze, ze nie mam zlych intencji i od niczego sie nie uchylam, czasem tylko
    zdarza sie zly zbieg okolicznosci :(