  • Data: 2002-08-10 22:32:30
    Temat: Re: alimenty a sp. z o.o.
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Slaski" <t...@s...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:3D541CC2.2000101@skonet.pl.invalid...

    > ... tudzież powinien badac również *uzasadnione* potrzeby małotetniego.
    >
    > Zawsze zastanawialo mnie, jak sąd bada te możliwości...
    > Abstrahując od roznych wybiegów tatusiów, w dzisiejszych czasach
    > obiektywnie ocenić mozliwości zarobkowe chyba jednak trudno...

    Akurat w tym wypadku sprawa jest jasna.
    Firma faceta nagle, jak ten ma zaczac placic alimenty zaczela przynosic
    znacznie mniejsze dochody ...
    A mozliwosci badania jest wiele. Oprocz info z urzedu skarbowego i z innych
    miejsc, sad moze
    przeciez zadac informacji tez chociazby od kontrahentow, mile widziane sa
    takze dowody na
    poruszanie sie samochodem marki ..., mieszkanie w wygodnej willi, chodzenie
    w drogich
    garniturach itp.
    Jesli chodzi o potrzeby maloletniego, to wiadomo, ze jego sytuacja nie moze
    ulec pogorszeniu,
    bo tatus wypisal sie z rodziny. Oznacza to, ze potrzeby dziecka bogatszego
    tatusia tez beda
    wieksze niz potrzeby dziecka bezrobotnych.
    Pozdrawiam,
    MArta