  • From: "grzechutek" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty a sp. z o.o.
    Date: Fri, 9 Aug 2002 15:42:13 +0200

    > samobójstwo? :)

    Dlaczego?

    > nie,
    > przepis mówi o Waszych usprawiedliwionych potrzebach
    > i jego *możliwościach*.

    Jesli wykaże, że jego mozliwości - to jego dochód - 500 zł miesięcznie
    No, zyski firmy - 180.000 rocznie - ale dochód 500 zł...

    > teoretycznie tak

    Wiem, bo praktycznie ja mam gie do gadania. Choc w tej firmie pracowłam 5
    lat... a on mnie wywalił z niej... blokując dostęp do majątku...
    Z praktyki wiem jak to wygląda...
    Teraz mieszkam w duzymi mieszkaniu - jak zabiroa mi alimenty to nie będe
    miała za co zapłącić kosztów mieszkania. Sprzedać go nie mogę bo jest
    wspólne.. a na wynajem tez mnie nie będzie stać... jak alimenty mi
    zabiorą...

    Ciekawe co on kombinuje...
    To zagdaka juz dla niejednego adwokata.
    Adwokat na razie tylko gdyba, nawet nie chce szmalu za prowadzenie sprawy...
    bo nie wie, czy wogóle cokolwiek mi się uda...

    :))) Takie jest życie... do dupeczki.. ale cóż... jak sie jest głupim i
    zakłada się firme na męża (i to z gotówki własnych rodziców) to się teraz
    płaci i to słono....

    Karolka