  • Data: 2002-08-09 14:05:58
    Temat: Re: alimenty a sp. z o.o.
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de> szukaj wiadomości tego autora

    A.D. Fri, 09 Aug 2002 o 15:51 GMT grzechutek uznal za stosowne
    oznajmić wszem i wobec:

    > Widzisz...
    > Gdybym miała dostęp do dokumentów firmy to bym wiedziała wszystko na jej
    > temat...

    sekundę,
    Twój mąż prowadzi jednoosobowo działalność gospodarczą,
    tak?
    i nie macie rozdzielności majątkowej?

    to przejdź się do US i poproś o dokumenty

    > Wiem, wiem - rozdzielność majątkowa... jest od tego...
    > Zresztą już pisałam, że dał w grudniu darowizne na kościół 100.000 zł.

    to się nazywa zabezpieczanie każdej strony :)
    dobry strateg z tego Twojego męża

    > Czy jakoś inaczej może mi sie przydac to, że dął tak duża darowiznę..
    > np. wysokość alimentów, podział majątku, zmniejszenie długów....

    jak już mówiłaś, teoretycznie daliście ją razem

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa