  • Data: 2004-05-12 17:32:29
    Temat: Re: alimenty
    Od: Komodor <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Tommy wrote:

    > matka nie chciala przyjmowac pieniedzy bezposrednio ode mnie tylko przez
    > komornika ale teraz to chyba nie bedzie miala innego wyjscia ???

    Nie pojmuję co Ty kombinujesz. Masz wyrok to płać przelewem albo przekazem
    pocztowym. Oczywiście może odmówić przyjęcia przekazu ale wtedy obronisz
    się przed każdym komornikiem. Ważne żebyś w ustalonym przez Sąd terminie,
    dokładając jeszcze czas na przekaz wpłacał regularnie właściwą kwotę. I na
    właściwy adres. Wtedy obronisz się przed kosztami egzekucyjnymi i odsetkami
    za zwłokę.
    --
    Komodor