    From: "Falkenstein" <P...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty
    Date: Wed, 12 May 2004 12:35:48 +0200

    Użytkownik "Tommy" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c7sug4$d4k$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w
    wiadomości

    Chociażby
    > komornika
    >
    > matka nie chciala przyjmowac pieniedzy bezposrednio ode mnie tylko przez
    > komornika ale teraz to chyba nie bedzie miala innego wyjscia ???

    Co znaczy "nie chciała"? Ona tu nie ma nic do chcenia. Komornik winien
    wchodzić dopiero wtedy gdy dłużnik (czyli Ty) dobrowolnie nie płaci. Jak
    chciałeś płacić a komornik mimo to wszedł i naliczył koszta trzeba było
    złożyć skargę na jego czynności, i wtedy koszty pokryłaby ona.

    > pisemnie a nie mozna ustnie zeby zadeklarowala na pismie ?
    > wolalbym slac 250 zl niz 320 zl dawac komornikowi tj 70 zl

    Zażądaj pisemnie, będzie podkładka pod twierdzenie, że chciałeś dawać , ale
    ona nie chciała brac.