  • Data: 2006-11-10 16:11:33
    Temat: Re: alimenty
    Od: "Profil1" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy jest możliwe utanowienie pelnomocnictwa w sprawie o alimenty?
    Tak.

    Czyli moge wystawic pelnomocnictwo adwokatowi i nie stawic sie osobisice na
    rozprawe?
    Jesli tak, to jaki to jest koszt?

    > Chodzi o to, ze kilka lat temu sad podwyzszyl alimenty na dziecko pod
    > nieobecnosc mojego bylego meza
    Nie ma zanaczenia czy byl czy nie byl.

    on twierdzi, ze ma, i ze zostal oszukany przeze mnie, bo wiedzialam (a nie
    wiedzialam),
    ze przebywal wtedy w wiezieniu poza granicami kraju, a mimo to zlozylam
    sprawe o podwyzszenie alimentow

    > Obecnie chce on podwazyc tamta decyzje sadu, twierdzac, ze dopiero kilka
    > miesiecy temu dowiedzial sie o podwyzszonych alimentach, a ode mnie
    > dodatkowo chce odszkodowanie.
    Podwazyc moze (w odpowiednim terminie) , ale sąd pewnie nie uwzgledni.

    minely 4 lata
    a co z odszkodowaniem? moze mnie sad obciazyc jakas kara? (i za co???)

    > nie placi alimentow na dziecko, ale to chyba nie ma
    > znaczenia w tej sprawie :(
    Nie ma, mozesz podac do prokuratury - jest to przestępstwo.

    podawalam kilka lat temu, ale prokuratura nie doszukala sie znamion
    przestepstwa :(

    dziekuje za odpowiedz