  • Data: 2013-12-31 16:31:53
    Temat: Re: aktualizacja danych NIP1/VAT-R/CEIDG/ZUS
    Od: Jarek Pudelko <j...@U...boxnet.ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On Mon, 30 Dec 2013, Jarek Pudelko wrote:

    > No to pytaniem jest, czy "wersja amerykańska" z jednym numerem
    > identyfikacji socjalnej stosowanym do wszystkiego nie jest
    > aby lepsza.

    Pewnie jest ale kontynuujac :) zlozylem dzisiaj VAT-R
    Podczas skladania druku Pani przed przyjeciem powiedziala, ze JUZ
    SPRAWDZA czy dostali aktualizacje z CEIDG. Tak, dostalismy, faktycznie
    Pan zmienil dane w dzialalnosci i adres zameldowania.
    Wiec skoro stosowny urzad JUZ O TYM WIE, to ja poslusznie zlozylem
    stosowny druk, w ktorym podalem nowy adres zameldowania, chociaz urzad
    go JUZ ZNAL i juz mial go w bazie.
    Po co w takim razie informacja z CEIDG zostala przeslana do urzedu
    skarbowego skoro ja te sama informacje musialem na wlasciwym druku w
    urzedzie zlozyc? Sprawdzaja czy nie klamie czy o co chodzi? :)

    --
    jarek