  • 1. Data: 2004-02-09 17:02:21
    Temat: akt notarialny
    Od: ainka<k...@p...onet.pl>

    Kupiłam mieszkanie na rynku pierwotnym w 2000r.Mieszkam w nim już
    2 lata ale dopiero teraz spółdzielnia dostała zgodę na użytkowanie
    budynku i bedą zakładane księgi wieczyste.W zależności od szybkości
    pracy sądu akty notarialne będą podpisywane w 3-4 kwartale
    2004r.Czy powinnam coś zrobić, jakoś się prawnie zabezpieczyć przed
    ewentualnymi zmianami po wejściu Polski do Uni, przed ewentualną
    nową wyceną mieszkania lub innymi niekorzystnymi dla mnie
    zmianami????

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-02-09 18:34:15
    Temat: Re: akt notarialny
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "ainka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Kupiłam mieszkanie na rynku pierwotnym w 2000r.

    Nie wydaje mi sie, bys je 'kupila'. Wplacilas pieniadze.

    > Mieszkam w nim już
    > 2 lata ale dopiero teraz spółdzielnia dostała zgodę na użytkowanie
    > budynku i bedą zakładane księgi wieczyste.W zależności od szybkości
    > pracy sądu akty notarialne

    Akt notarialny nie podpisuje sie w sadzie, tylko u notariusza.

    > będą podpisywane w 3-4 kwartale
    > 2004r.

    Czyli nadal nie jestes wlascicielem mieszkania za które zaplacilas.

> [...]
    > ewentualnymi zmianami po wejściu Polski do Uni, przed ewentualną
    > nową wyceną mieszkania lub innymi niekorzystnymi dla mnie

    Twoje problemy nie wiaza sie z uE tylko ze spóldzielnia gdzie 'kupilas'
    mieszkanie. Modlic sie, by spóldzielnia nie zbankrutowala. Bo jak padnie to
    syndyk sprzeda 'twoje' mieszkanie na licytacji.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 3. Data: 2004-02-15 02:11:46
    Od: "margaritka" <m...@p...onet.pl>

    > Czyli nadal nie jestes wlascicielem mieszkania za które zaplacilas.

    czyli jaki ma status? kim jest jesli nie wlascicielem mieszkania? czy takie
    mieszkanie mozna komus zapisac? ano takie pytania sie nasuwaja...
    Pozdr. margaritka

  • 4. Data: 2004-02-15 11:37:23
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "margaritka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > czyli jaki ma status? kim jest jesli nie wlascicielem mieszkania?

    Zasadniczo jak narazie potencjalną ofiarą oszustwa, wierzycielką jeszcze nie
    upadłego dewelopera majacą nadzieję na mieszkanie.

    > czy takie
    > mieszkanie mozna komus zapisac? ano takie pytania sie nasuwaja...

    Jak narazie nie ma żadnego mieszkania, tylko obietnicę, że je dostanie jak
    sie deweloper nie rozmyśli.

    RF