    From: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: akt bezradnosci i prosba o pomoc!!!
    Date: Sun, 20 Jun 2004 15:04:39 +0200

    Użytkownik "Szymon Pisarek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cb41lk$77h$1@news.onet.pl...

    > Prowadzić rower może każdy, który ma ukończone 18 lat (wiadomo na trzeźwo)
    > Ale w inny sposób prawo kara tego, który je złamie jadąc po pijanemu tym
    > rowerem, a nie ma prawa jazdy, a tego który ma prawo jazdy i nim jedzie.
    > Pierwszemu dadzą grzywne i koniec bo nie ma prawa jazdy. A drugiemu dadzą
    > grzywnę i odbierają prawo jazdy bo je ma. Jak dla mnie, ale zaznaczam
    tylko
    > z logicznego punktu widzenia bo przepisami nie umiem tego poprzeć łamane
    > jest fundamentalna zasada równości KAŻDEGO wobec prawa.

    1. Naucz sie cytowac.
    2. Jesli ktos jezdzi na rowerze pod wplywem, to ustawodawca w ten sposob
    daje wyraz ograniczonemu zaufaniu do takiej osoby, ktora po zlamaniu
    drobniejszego zakazu moze naruszyc ten bardziej powazny ze znacznie
    grozniejszymi konsekwencjami.
    3. Rownosc jest zachowana, nawet wrecz przywrocona. Posiadajacy PJ i nie,
    obie te kategorie po ukaraniu nie moga prowadzic pojazdow mechanicznych. Ot
    i logika.